Retkimutka goes oopuunpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

shyhander

Rahastonhoitaja
MUUTOS: UUSI PÄIVÄMÄÄRÄ!

Lauantaina 7.9. kello 10.00 lähtö täältä Tampereen suunnasta Lahdesjärven ABC:ltä. Näyttäis olevan ajokelejä Forecan ennusteen mukaan :jpstyle:

Ideana on mutka-ajelu muualla kuin Pirkanmaan peruspätkillä, mennään välillä jokupätkä reippaammin ja jokupätkä cruisaillen, takanatulijoita odotellaan aina risteyksessä josta on käännytty jos perä on jäänyt! Reitti on sarjassa pitkähkö ehkä yli 400 kilometriä (reitti ei ole vielä tehty) mutta matkustetaan alkumatka ehkä vaikka motaria tms. jotta päästään "ajopaikoille". Kahvitauko varmaan mennen tullen ja välimatkan tauolla mahdollisuus jopa syödä jotain, eli pidempi tauko, eli päivänmittainen ajelu, ei kannata pelästyä kilometrejä.:orgmp2:

Kelivaraus. Kaikille avoin, ei tarvi olla orgin jäsen tai huippunopeekuski :)

Kyllä mä luulen että tää menee taukoineen jonnekin 17.00…18.00… kieppeille. Reittii ei nyt vielä ole kun vähän jossain ajatuksissa pätkiä mitkä pitäis päästä, mutta voi olla et puolivälin jälkeen voi tykittää kotiin isoa tietä… Tai loppureitiltä… ehkä, mut kannattaako :;): Ei tiä viel.

Joo eli koska ei osallistujia huomiseksi löytynyt letkanvertaa, niin kokeillaan ensiviikolla la 7.9. uudestaan, eli edelleen foreca lupailee kelejä :) Tai sunnuntaikin varmaan sopii mulle jos keli muuttuu tms.

Oon menossa Poriin silloin, mutta jos ootte edes etäisesti menossa sinne suuntaan ja tarpeeksi ajoissa, niin voisin tulla osan matkaa mukana letkassa.

Poriin pääsee aika hyvin reitiltä puolivälissä. Mihin aikaan sulla olis Porissa oltava?

Ei mun mitään kovin aikasin tarvi siellä olla. Joskus 15-16 kun oon, niin se riittää.

Voisin harkita mukaan tuloa jos menette sopivassa kohtaa jossain täällä päin ja jos kelpaan letkaan :baahaahaa:

Kävin tunustelemassa alkupään reittiä – ja voe etttä! :) :orgmp2: Olispa kuivaa niin ppäästäis porukalla meneen, itte ajoin märkälenkkinä alkupätkän ja jotain jäi kaasukahvan koloon vielä. Piti hiukan järjestellä tavaroita vedenkestäviin taskuihin…

corners3.jpg

Mä ajattelin et Oisin jostain välistä voinu tulla letkailemaan, mutta kyl toi vauhti kurveissa on sellanen, etten teidän nopeiden nautintoa voi tulla pilaamaan. :sad:

Back