Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei kysymys aiheesta tännekin, vaikka myönnän, etten ole vielä koko intternettiä kahlannut läpi vastausta etsiessäni...
Käykö XL 1000V varaderon kytkinkoppa yhteen veturin koneen kanssa? Otin ja rikoin kytkinkoppani Alastarolla ja veturin kytkinkoppia ei oikeen tunnu löytyvän purkuosana...

Jos et oo vielä selvyyttä asiaan saanu/löytänyt uutta koppaa, niin allekirjoittaneelta löytyis "ehjä" koppa. Joskus hajonnut kaadon yhteydessä ja sen jälkeen hitsattu kasaan + maalattu. Öljyt kestää sisällä, mutta ei mikään maailman nätein...
onko kukkaa tilannu veturiin täyttä alakatetta? Ja mistä puljusta ja mihin hintaan?
Tietysti jos jollain on jouten tallissa sellanen niin voisin kyllä ostaa poies!
Onko kenelläkään hyviä ohjeita venttiilinvälysten säätöön/tarkistukseen?
Itellä odottas asennusta powerbronzen alakate
http://www.powerbronze.co.uk/822853/818249/831889/LOWERS---HONDA-VTR1000--FIRESTORM---BLACK.item
Täältä tilasin: http://www.intobikes.co.uk/ Jotain 250€ piti köyhtyä.
Korjaantuuko tämä slipareilla, kuten olen parista viestistä lukenut, vai pitäisikö ottaa ja tilata dynojetiltä vähän karkkia? 
Omassa pyörässäni huomasin radalla käydessä, että kun ajetaan "täysiä" nii meinaa pätköttää ylimmillä kiekoilla n. 200 km/h tuntumassa, elikkäs ei saisi tarpeeksi häppää?Korjaantuuko tämä slipareilla, kuten olen parista viestistä lukenut, vai pitäisikö ottaa ja tilata dynojetiltä vähän karkkia?
![]()
Terve kaikki veturimiehet ja naiset!
Itelle tuli kesällä veturi talliin, VTR1000F 2004 40tkm. Pyörä pelannut moitteettomasti, mutta nyt on alkanut välillä tokomaan. Toinen pytty hukkuu välillä pois ja pyörä käy tyhjäkäyntiä yhdellä tai sammuu. Sitten taas yhtäkkia alkaa pelaamaan kun vähän kaasulla ruokkii ja saattaa pelata moitteettomasti pitkänkin pätkän.
Tulpat pitäisi olla hiljattain vaihdettu ja muutenkin huollot tehty. Vika vaikuttaisi enemmän aineensaanti ongelmalta kuin sähkövialta. Pyörässä MIGin vaimentimet, jotka olleet kiinni lähes uudesta saakka.
Jos jollain jotain käryä mikä veturia vois vaivata, kuuntelen mielelläni ehdotuksia.
...
Ja minä kun niin kovasti jo odotin että saisin ruuvailla kiinni ja fiilistellä ennen ensilumia.Mulla oli tyhjäkäyntisuuttimet melkein tukossa tossa viime talvena ku availin. Itellä ei oo mitään mielipidettä siitä miten hyvin semmoset suuttimia putsaavat bensan lisäaineet toimii. Jos kiinnostus ei riitä kaasareitten irti nyhtämiseen ni ei semmosen tökötin kokeilemisesta haittaakaan kai ole...
Onko millanen homma putsata kaasarit? Meneekö säädöt pieleen? En kans tiedä miten nuo pesuaineet auttavat..
Polttoainehana ilmeisesti toimii alipaineella? Onko sen kanssa ollut kellään ongelmia?
Polttoainehana ilmeisesti toimii alipaineella? Onko sen kanssa ollut kellään ongelmia?
Mikäs se tämä on? Miksi kannattaa poistaa?samalla keikalla sieltä voi sit esim. nakella PAIR-sydeemin mäjelle.
Mikäs se tämä on? Miksi kannattaa poistaa?