Joo sekaan vain. Tiedä vaikka saataisiin käännytettyä heidätPari motoristi tyttöä olis tulossa katsomaan mikä tää homma oikein on. Eli jos sallitaan ainakin vielä ei-orggilaisia, niin ilmoitan 2 kpl tyttöjä mukaan saunaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sekaan vain. Tiedä vaikka saataisiin käännytettyä heidätPari motoristi tyttöä olis tulossa katsomaan mikä tää homma oikein on. Eli jos sallitaan ainakin vielä ei-orggilaisia, niin ilmoitan 2 kpl tyttöjä mukaan saunaan.
Pari motoristi tyttöä olis tulossa katsomaan mikä tää homma oikein on. Eli jos sallitaan ainakin vielä ei-orggilaisia, niin ilmoitan 2 kpl tyttöjä mukaan saunaan.
Joo sekaan vain. Tiedä vaikka saataisiin käännytettyä heidät![]()
..ilmoitan 2 kpl tyttöjä mukaan saunaan.
Hehe setä heräsi hetiYhteissauna?
Nyt alkoi minuakin kiinnostamaan.
Hehe setä heräsi hetiKokeillaan jakaa kuitenkin vuoroihin.

Neljä yötä jouluun on.... Eiku saunailtaan.
Nythän sitä voi jo ruveta virittäytymään tunnelmaan, perjantai ja Oulu-Org! saunailta lähestyy. Paikka on edelleen sama, aikataulu klo 18.00 alkaen. Saa tuoda omat eväät ym. mistä nyt tykkää. Tilataan paikan päälle myös pientä purtavaa. Minulle yv jos on jotakin mielen päällä. Ainahan se on, mutta lähinnä perjantai-iltaan liittyen
Ps. Yksi sauna käytössä, joten sovitaan vuorot paikan päällä.
pitkätukkasille oma vuoro
Voin sitte kertoo millaset letkailut oli![]()

Hienoa!Nysse varmistu että pääsen mukaan.![]()
Nytkö se sauna-ilta jo tulikin ja vastatkin on vielä tekemättä. Lehti lähti jo puusta, mutta totta ne jotenkin saa liimattua niihin oksiin.Nyt meni kyllä ylitöiksi, mutta ei kai se auta.
Tip, tap, tip, tap, tip, tip, tap
Hjuva homma, ota mukaan.Minä voin tuoda läppärin, tosin tässä ei ole CD-asemaa kun on niin pieni.
USB tikkuja tämä kyllä syö. Ja normi win 7.
Harmi jarska, olin jo henkisesti valmistautunut että sinä olisit ollut se illan yllätysesiintyjäOlin jo varautunut viemään vaimon ja lapset turvakotiin.
Sitten tuli muuta menoa, enkä pääsekkään tyttöjen kanssa saunomaan, harmittaa.