Moottoripyörällä Mallorcalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jeps mm. Tampereelta

edit: on siis ainakin läntänyt aiemmin, nyt ei näy vielä aikatauluja kesälle, mutta voi olla etteivät ole vielä julkaisseet, koska lento on valittavien listalla.

Ajattelin että jätän mopon Bergamoon kaverin tutun talliin ja pummin siitä kyydin kentälle :)

Viestiketjun innottamana laitoin Finnmatkoille viestin suunnitelmastani, jossa mainitsin hotellin ja ajankohdan, jolloin minun oli tarkoitus viipyä Mallorcalla. Saadusta vastauksesta poiketen en kysynyt lentoja/lauttamatkoja (Finnmatkojen väärintulkinta).

"kiitos viestistäsi.

Kuulostaa hyvälle tuo sinun matkasuunnitelmasi.

Meidän kauttamme ei valitettavasti ole saatavilla lentoja/lauttoja Barcelonasta Mallorcalle, emmekä myöskään pysty teknisistä syistä hinnoittelemaan kuin kokonaisen viikon pelkälle majoitukselle etukäteen. Jos vaan huoneistossa on tilaa, voitte paikan päällä sopia hotellin kanssa sinun osuudestasi muutamasta päivästä hotellilla.

Mukavaa viikonlopun jatkoa!"

Eipä olleet odotuksetkaan matkanjärjestäjän palvelun osalta suuret. Eipä tarvinnut sitten pettyäkään. Enpä enää mielelläni käytä Finnmatkojen palveluita.

Vähän hankalemmaksi näyttää suunnitelman toteuttaminen menevän.....

Viestiketjun innottamana laitoin Finnmatkoille viestin suunnitelmastani, jossa mainitsin hotellin ja ajankohdan, jolloin minun oli tarkoitus viipyä Mallorcalla. Saadusta vastauksesta poiketen en kysynyt lentoja/lauttamatkoja (Finnmatkojen väärintulkinta).

"kiitos viestistäsi.

Kuulostaa hyvälle tuo sinun matkasuunnitelmasi.

Meidän kauttamme ei valitettavasti ole saatavilla lentoja/lauttoja Barcelonasta Mallorcalle, emmekä myöskään pysty teknisistä syistä hinnoittelemaan kuin kokonaisen viikon pelkälle majoitukselle etukäteen. Jos vaan huoneistossa on tilaa, voitte paikan päällä sopia hotellin kanssa sinun osuudestasi muutamasta päivästä hotellilla.

Mukavaa viikonlopun jatkoa!"

Eipä olleet odotuksetkaan matkanjärjestäjän palvelun osalta suuret. Eipä tarvinnut sitten pettyäkään. Enpä enää mielelläni käytä Finnmatkojen palveluita.

Vähän hankalemmaksi näyttää suunnitelman toteuttaminen menevän.....

Mihin sä matkatoimistoa tarvitset ???

Mihin sä matkatoimistoa tarvitset ???

Komppaan Tomia Absolut !!! Onhan sulla Juke valinnan vapaus aivan "kaiken" suhteen kun et sido ihteäs mihinkään kiinteään mestaan tai saati matkatsto:n ohjelmapalveluihin jne,tms....

Mun juttu on jäänyt ajohommien takia hiukkasen kesken, mut kai sä tästä saat vinkkejä tai jotain pätkiä plääniin...::orgmp: ja ennen kaikkea ..:rakastunut:

Toissa kesänä ajoin kaverin kanssa Ateenaan, sieltä lennettiin Rodokselle, sinne lensi myös vaimoni, kaverini vaimo ja toinen kaverini tyttärensä kanssa. Viikoksi purjehtimaan ja takaisin Rodokselle. Minä ja tuo toinen kaverini (joka tuli tyttärensä kanssa) lennettiin Ateenan (mopot kentän mopoparkissa), sieltä ajettiin Bariin, hypättiin lauttaan ja mentiin Italiaan ja sitä kautta sit takaisin kotia.

Järjestin koko jengin lennot, meidän lauttamatkat, majoitukset (niiltä osin kun oli tarvetta etukäteen varata) yms. Netin kautta kaikki. Viikkoa ennen lähtöä meni Suomeen lentämällä palaavan porukan lentoyhtiö nurin...eli viime tinkaan vielä uudet paluulennot 4 hengelle.
Mutta matkatoimistoa ei kyllä tarvinnut yhtään mihinkään.
Hoitaa itse niin selviää halvemmalla ja saa paremmin itselleen sopivat kuviot...

Jos et vielä perheelle ole reissua varannut matkatoimiston kautta, niin halvemmaksi sekin tulee kun hoitaa ite...vaikka booking.comista majoitus ja lennot netistä.
Kentältä löytyy kyllä takseja...ja pienellä googletuksella saat järkättyä vaikka perheelle tilauskyydin, jossa kaveri on kentällä niitä vastassa kyltin kanssa...

Back