• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajofarkut, huuhaata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oho.. Ompas erikoista.. Kiinnostasko noi sitten?

Muuten voisin kokeilla, mut väri ei miellytä meikäläistä. Tummia farkkuja haen. Otin yhteyttä tuohon Ebay myyjään ja sano et laita postissa takaisin 5 punnan kuluilla, niin voi vaihtaa kokoa / väriä.

Tänään tuli forcet kokoa 36/33, vastaa melkolailla c54 kokoa. Hyvin istuu 182cm 100kg kokoiselle. Muutenkin ihan asiallisen tuntuiset. Suojien kanssa en vielä kokeillut. Pesuohjelappua en löytänyt.

Itellä ollut nyt kesän ajan Lindstrandsin Wrapit kokoa M (potilas kokoa 180/80). Kaupassa kokeilin muitakin, mutta noi oli ainoot mihin reidet mahtu (mm. Mottowearin Espadat oli pienet, ilman, että otti muuten aivan liian suuren koon) ja pääsi itse pyörän kyytiinkin - vaikkei nämäkään ihan nappiin istu muuten.. Hiukan vyötärö on väljä (tuuman verran), mutta vyöllä ne housut sitten saa pysymään jalassa :thumbup: Myös lahkeita olen noissa taittanut hieman, ettei kävellessä mee kantapään alle.. Lonkka- ja polvisuojat on paikallaan aina ja istuvat hyvin. Ja kehtaa noilla sentään vielä mennä jokirantaan kahvittelemaankin. Mukavat on päällä ja ajaessa, eivät kirraa mistään.

Ehkä pitää vielä etsiä ne täydellisesti istuvat ajofarkut, niin avot.. Pitäis vaan päästä sovittamaan kaikki mahdolliset :) Turun BW:ssä siis mallaillut tähän asti ja sieltä Wrapitkin hommasin.. Missä muualla on ihmiset/motoristit farkkuja sovittaneet ja vinkkejä mitkä samankokoisille on istuneet?

Itellä ollut nyt kesän ajan Lindstrandsin Wrapit kokoa M (potilas kokoa 180/80). Kaupassa kokeilin muitakin, mutta noi oli ainoot mihin reidet mahtu (mm. Mottowearin Espadat oli pienet, ilman, että otti muuten aivan liian suuren koon) ja pääsi itse pyörän kyytiinkin - vaikkei nämäkään ihan nappiin istu muuten.. Hiukan vyötärö on väljä (tuuman verran), mutta vyöllä ne housut sitten saa pysymään jalassa :thumbup: Myös lahkeita olen noissa taittanut hieman, ettei kävellessä mee kantapään alle.. Lonkka- ja polvisuojat on paikallaan aina ja istuvat hyvin. Ja kehtaa noilla sentään vielä mennä jokirantaan kahvittelemaankin. Mukavat on päällä ja ajaessa, eivät kirraa mistään.

Ehkä pitää vielä etsiä ne täydellisesti istuvat ajofarkut, niin avot.. Pitäis vaan päästä sovittamaan kaikki mahdolliset :) Turun BW:ssä siis mallaillut tähän asti ja sieltä Wrapitkin hommasin.. Missä muualla on ihmiset/motoristit farkkuja sovittaneet ja vinkkejä mitkä samankokoisille on istuneet?

Mulla olis joutilaana Horneen reisitasku-kevlarit, joihin mahtuu isommatkin reidet. Vyötärö 34" ja uudet ja käyttämättömät, koska ovat lahkeista liian tilavat omille kävelytikuilleni. Viikonloppuna olen Turku Kartingissa minimotokisoissa (#57), jolloin voi kokeilla, jos kiinnostaa. Hinta vois olla vaikka 50€. http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/84151

Mulla olis joutilaana Horneen reisitasku-kevlarit, joihin mahtuu isommatkin reidet. Vyötärö 34" ja uudet ja käyttämättömät, koska ovat lahkeista liian tilavat omille kävelytikuilleni. Viikonloppuna olen Turku Kartingissa minimotokisoissa (#57), jolloin voi kokeilla, jos kiinnostaa. Hinta vois olla vaikka 50€. http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/84151

Kiitos, mutta viikonloppu menee reissatessa.. Otan kuitenkin vinkistä kii, pitänee tutustua noihin myös.

Minäpä voisin kokeilla nuita jos sattuis menemään...hiukan on epäilystä, mutta ainahan voi koittaa :)

Ilmeisesti noi kartinki touhut on siellä orikedolla, oharin vieressä? Jos vaikka sinne eksyis tässä päivällä

N. 100km/h vauhdista nähty pannut mottowearin farkuilla.. ainoot damaget perseessä mustelma.:;):

Itse käytän myös mottowearin housuja syystä että ne ovat hienoja. Jos kunnolla haluaa suojaa niin ratakamat päälle... ja tietysti huomioliivi ja katsastettu prätkä.

Viimeksi muokattu:
Minäpä voisin kokeilla nuita jos sattuis menemään...hiukan on epäilystä, mutta ainahan voi koittaa :)

Ilmeisesti noi kartinki touhut on siellä orikedolla, oharin vieressä? Jos vaikka sinne eksyis tässä päivällä

Jossain taisi Oriketo lukea. Vankilan ja kaatopaikan vieressä.

Ebayn farkut tuli tännekin. On sitten täysin sudet! Leikkaukset sieltä ja syvältä. Lahkeet kapeat,ei mahdu kengät lahkeisiin, lähinnä tulee mieleen jotkut halpamarketin 5€ susirumat farkut. Koko oli oikea mutta eihän noita voi jalkaan laittaa :right:

Heitin roskiin. Mennään edelleen heldin farkuilla.

Heitin roskiin. Mennään edelleen heldin farkuilla.

Kerro nyt vielä roskiksen osoite niin käydään noutamassa.

Vartaloja on tietysti monenlaisia mutta mielestäni housujen kokomitoitus ja leikkaus oli ihan normaali.
Leikkaus ei ole mitään bootleg-mallia ja se on hyvä ajovarkuissa että ei puntit lepata.

Vitosella en ole löytänyt halpamarketista farkkuja joten kerro nyt sekin osoite.

Ylenmääräiset esquad farmarit olis 38/32 jollen ihan hukassa ole ja ne pehmeet suojien irvikuvat on saksittu pois. Ja suunnilleen halvallakin.

Kerro nyt vielä roskiksen osoite niin käydään noutamassa.

Vartaloja on tietysti monenlaisia mutta mielestäni housujen kokomitoitus ja leikkaus oli ihan normaali.
Leikkaus ei ole mitään bootleg-mallia ja se on hyvä ajovarkuissa että ei puntit lepata.

Vitosella en ole löytänyt halpamarketista farkkuja joten kerro nyt sekin osoite.

turha niitä enää enää on kaivaa tuolta roskiksesta... ovat toivottavasti jo kaatopaikalla :)-

leikkaus ei vaan sopinut mulle, heldin http://www.superbikers.fi/index.php...ategory_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=37
nämä ovat minun mieleen.

Wanha lanka, mut postaus liittyy aiheeseen..

Mä oon kohta kaks vuotta etsiny ajofarkkuja, jotka istuis hyvin ja miellyttäisi silmää. Kaikki farkut, joita oon sovittanu Suomessa ei oo kyllä malliltaan ollu mun makuun - on joko sitä "Nykäsen Matti"- tai "Liekkejä ja pääkalloja"-tyylejä.. Ainoat, jotka kuvien perusteella vois olla lähellä sitä mitä haetaan on Ranskalaiset E-Squad-farkut, mutta niitä en oo löytäny sovitettavaksi mistään, enkä millään viittis ostaa sokkona..

Joten otin riskin ja kokeilin MP2014-messuilla spottaamani Ruste Protectionin palvelua. Lähetin yhdet omat farkkuni toissapäivänä heille räätälöintiin. Koko homma tuli maksamaan 180€, sisältäen kevlarit, polvi- ja lonkkasuojat, rahdit ja -15% messualennuksen.

Saa nähdä mitä niistä tulee - ideana tosi hyvä, mut laitan sit infoo ku farkut tulee takas.

Mä oon kohta kaks vuotta etsiny ajofarkkuja, jotka istuis hyvin ja miellyttäisi silmää. Kaikki farkut, joita oon sovittanu Suomessa ei oo kyllä malliltaan ollu mun makuun - on joko sitä "Nykäsen Matti"- tai "Liekkejä ja pääkalloja"-tyylejä.. Ainoat, jotka kuvien perusteella vois olla lähellä sitä mitä haetaan on Ranskalaiset E-Squad-farkut, mutta niitä en oo löytäny sovitettavaksi mistään, enkä millään viittis ostaa sokkona..

Joten otin riskin ja kokeilin MP2014-messuilla spottaamani Ruste Protectionin palvelua. Lähetin yhdet omat farkkuni toissapäivänä heille räätälöintiin. Koko homma tuli maksamaan 180€, sisältäen kevlarit, polvi- ja lonkkasuojat, rahdit ja -15% messualennuksen.

Saa nähdä mitä niistä tulee - ideana tosi hyvä, mut laitan sit infoo ku farkut tulee takas.

Mielenkiinnolla odotan, että millaista palautetta annat. Messuilla törmäsin myös kyseiseen räätälilafkaan ja kovasti houkuttaisi paritkin farkut käyttää heidän kauttaan tuunattavana.

Sama täällä, torstaina lähti farkut ovelta.
Pientä hämmennystä ensi alkuun kun 10min tilauksen ja maksun jälkeen tuli spostiin ilmoitus että farkut on räätälöity ja tulossa kotiin:blink: Lisäksi ohjeessa mainitaan että kuriiri toimittaa pakkauksen mutta kuskilla ei ollut asiasta mitään tietoa. Noh, pientä alkukankeutta ja pääasia jos lopputulos olisi hyvä. Raportoin kyllä.

Mun mielestä ei oo ostamisen arvoiset. Kuumat, ainakin sellaset missä sitä kevlaria on paljon. Ennemmin ostaisin kunnon ajohousut missä on hyvät tuuletusaukot. En suosittele ajofarkkuja.

Mun mielestä ei oo ostamisen arvoiset. Kuumat, ainakin sellaset missä sitä kevlaria on paljon. Ennemmin ostaisin kunnon ajohousut missä on hyvät tuuletusaukot. En suosittele ajofarkkuja.

Ajohousut on okei, mutta kaupungissa ajofarkut rulettaa, varsinkin jos pitää jalkautua ihmisten pariin.
Tyyli ennen terveyttä.

^Näin se menee, poika osti messuilta Uimoselta ajofarkut ja RM Heinolta räppikengät kylillä pyörimistä varten. Mielummin ajofarkut kun tavalliset tai jotkut pussihousut, varmaa kuitenkin on se että kun poika menee kavereiden kanssa hengailemaan niin silloin Rukka jää naulakkoon.

Palaute kiinnostaa täälläkin! Ideana kuulostaa hyvältä, ainakin messuilla kovin vakuuttavasti mainostivat tätä... :)

Ei ole halpaa huvia tuo Rusteen käsittely. Osaava kotiompelija tekee tuon murto-osalla kustannuksista.

Tulee meinaan ajohousuille hintaa, jos lähettää vaikkapa 100€:n housut 180€:n jatkojalostukseen. Kun ei mitään kahdenkympin halpahallifarkkujakaan oikein kannata isolla rahalla fiksailla?
Hienot sivut ja palvelu on kyllä hyvin tuotteistettu:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Back