Oho.. Ompas erikoista.. Kiinnostasko noi sitten?
Muuten voisin kokeilla, mut väri ei miellytä meikäläistä. Tummia farkkuja haen. Otin yhteyttä tuohon Ebay myyjään ja sano et laita postissa takaisin 5 punnan kuluilla, niin voi vaihtaa kokoa / väriä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho.. Ompas erikoista.. Kiinnostasko noi sitten?
Itellä ollut nyt kesän ajan Lindstrandsin Wrapit kokoa M (potilas kokoa 180/80). Kaupassa kokeilin muitakin, mutta noi oli ainoot mihin reidet mahtu (mm. Mottowearin Espadat oli pienet, ilman, että otti muuten aivan liian suuren koon) ja pääsi itse pyörän kyytiinkin - vaikkei nämäkään ihan nappiin istu muuten.. Hiukan vyötärö on väljä (tuuman verran), mutta vyöllä ne housut sitten saa pysymään jalassaMyös lahkeita olen noissa taittanut hieman, ettei kävellessä mee kantapään alle.. Lonkka- ja polvisuojat on paikallaan aina ja istuvat hyvin. Ja kehtaa noilla sentään vielä mennä jokirantaan kahvittelemaankin. Mukavat on päällä ja ajaessa, eivät kirraa mistään.
Ehkä pitää vielä etsiä ne täydellisesti istuvat ajofarkut, niin avot.. Pitäis vaan päästä sovittamaan kaikki mahdollisetTurun BW:ssä siis mallaillut tähän asti ja sieltä Wrapitkin hommasin.. Missä muualla on ihmiset/motoristit farkkuja sovittaneet ja vinkkejä mitkä samankokoisille on istuneet?
Mulla olis joutilaana Horneen reisitasku-kevlarit, joihin mahtuu isommatkin reidet. Vyötärö 34" ja uudet ja käyttämättömät, koska ovat lahkeista liian tilavat omille kävelytikuilleni. Viikonloppuna olen Turku Kartingissa minimotokisoissa (#57), jolloin voi kokeilla, jos kiinnostaa. Hinta vois olla vaikka 50€. http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/84151
Mulla olis joutilaana Horneen reisitasku-kevlarit, joihin mahtuu isommatkin reidet. Vyötärö 34" ja uudet ja käyttämättömät, koska ovat lahkeista liian tilavat omille kävelytikuilleni. Viikonloppuna olen Turku Kartingissa minimotokisoissa (#57), jolloin voi kokeilla, jos kiinnostaa. Hinta vois olla vaikka 50€. http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/84151
Minäpä voisin kokeilla nuita jos sattuis menemään...hiukan on epäilystä, mutta ainahan voi koittaa
Ilmeisesti noi kartinki touhut on siellä orikedolla, oharin vieressä? Jos vaikka sinne eksyis tässä päivällä

Heitin roskiin. Mennään edelleen heldin farkuilla.
Kerro nyt vielä roskiksen osoite niin käydään noutamassa.
Vartaloja on tietysti monenlaisia mutta mielestäni housujen kokomitoitus ja leikkaus oli ihan normaali.
Leikkaus ei ole mitään bootleg-mallia ja se on hyvä ajovarkuissa että ei puntit lepata.
Vitosella en ole löytänyt halpamarketista farkkuja joten kerro nyt sekin osoite.

Wanha lanka, mut postaus liittyy aiheeseen..
Mä oon kohta kaks vuotta etsiny ajofarkkuja, jotka istuis hyvin ja miellyttäisi silmää. Kaikki farkut, joita oon sovittanu Suomessa ei oo kyllä malliltaan ollu mun makuun - on joko sitä "Nykäsen Matti"- tai "Liekkejä ja pääkalloja"-tyylejä.. Ainoat, jotka kuvien perusteella vois olla lähellä sitä mitä haetaan on Ranskalaiset E-Squad-farkut, mutta niitä en oo löytäny sovitettavaksi mistään, enkä millään viittis ostaa sokkona..
Joten otin riskin ja kokeilin MP2014-messuilla spottaamani Ruste Protectionin palvelua. Lähetin yhdet omat farkkuni toissapäivänä heille räätälöintiin. Koko homma tuli maksamaan 180€, sisältäen kevlarit, polvi- ja lonkkasuojat, rahdit ja -15% messualennuksen.
Saa nähdä mitä niistä tulee - ideana tosi hyvä, mut laitan sit infoo ku farkut tulee takas.
Lisäksi ohjeessa mainitaan että kuriiri toimittaa pakkauksen mutta kuskilla ei ollut asiasta mitään tietoa. Noh, pientä alkukankeutta ja pääasia jos lopputulos olisi hyvä. Raportoin kyllä.Mun mielestä ei oo ostamisen arvoiset. Kuumat, ainakin sellaset missä sitä kevlaria on paljon. Ennemmin ostaisin kunnon ajohousut missä on hyvät tuuletusaukot. En suosittele ajofarkkuja.
Wanha lanka, mut postaus liittyy aiheeseen..
Mä oon kohta kaks vuotta etsiny ajofarkkuja, jotka istuis hyvin ja miellyttäisi silmää. Kaikki farkut, joita oon sovittanu Suomessa ei oo kyllä malliltaan ollu mun makuun - on joko sitä "Nykäsen Matti"- tai "Liekkejä ja pääkalloja"-tyylejä.. Ainoat, jotka kuvien perusteella vois olla lähellä sitä mitä haetaan on Ranskalaiset E-Squad-farkut, mutta niitä en oo löytäny sovitettavaksi mistään, enkä millään viittis ostaa sokkona..
Joten otin riskin ja kokeilin MP2014-messuilla spottaamani Ruste Protectionin palvelua. Lähetin yhdet omat farkkuni toissapäivänä heille räätälöintiin. Koko homma tuli maksamaan 180€, sisältäen kevlarit, polvi- ja lonkkasuojat, rahdit ja -15% messualennuksen.
Saa nähdä mitä niistä tulee - ideana tosi hyvä, mut laitan sit infoo ku farkut tulee takas.