Marushin RS2:sen kanssa rupesi elämä käymään mahdottomaksi ja perusteellisen tutkimisen ja sovittelun jälkeen tänään tarttui Vantaan Allrightista matkaan R-PHA10+.
Marushinissa oli ongelmana sen istuvuus. Toki se syksyllä tuntui just passelilta kun sen ostin, mutta ajeltuani muutaman tonnin se päässä tuli seuraavat ongelmat vastaan:
- kypärä ei täysin istunut päälaelta mun kuuppaan
- kypärä pyrki nousemaan irti päästä kovissa nopeuksissa (+180kmh)
- näkökenttä oli tosi pieni ylä-ala-suunnassa, eli kun oli kunnon kyykkyasennossa, ei enää nähnyt eteensä
HJC:n kanssa kerkesin tänään ajella vain vajaat 100km, mutta hittolainen että istuu mun päähän paljon paremmin! Tämän lyhyen koeajon plussat ja miinukset
+ paino (tämä on paperilla pikkusen Marushinia painavampi, mutta tuntuu päässä kevyemmältä paremman istuvuuden takia
+ näkökenttä, voi jumalauta miten voikaan nähdä hyvin!
+ tuuletus, toimii! Marushinissa oli oikeastaan ihan sama oliko räppänät auki vai kiinni, viima ei tuntunut missään
+ ulkonäkö ja muotoilu, hyvän muotoinen kypärä myös ulkoa ja niskasta muotoiltu paljon paremmin, päätä pystyy kallistamaan taakse paljon helpommin
+ pinlockin raja ei jää näkökenttään!
+ pinlock ja tumma visiiri sisältyivät hintaan
- äänekkäämpi kuin Marushin, ei väliä, käytän kuitenkin tulppia 99% ajasta
- tupla-D:n naru sais olla muutaman sentin pidempi, sais potan pois päästä ilman että täytyy irroittaa remmi d-lenkeistä kokonaan
- pehmusteiden kaiutinpaikat eivät ihan osu mun korvien kohdalle jotta sais Senan kaikattimet just korvakäytävän kohdalle
Semmottiisa.