Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lainaan topiccia kun itsellä vähän samanlaisia suunnitelmia,tie nr17 vaikuttaa mielenkiintoselta mutta pitää sisällään aika monta lauttaretkeäkin,onko kellään antaa näitten lauttaylitysten hintapolitiikasta mitään arviota..karkeakin kelpaa.norjahan on tunnetusti halpa maa![]()
Moikka.
Onko kukaa ajanu läpi tota E6 tietä.?
Ei ihan asiaa mutta,,,, Ikinä ei ole vaimoa kiinnostanu mun reissut,
Mutta!!! Nyt haluaa ihan väkisin tulla mukaa. Millaset varusteet kyytiläisellä on oltava??
Kallista ku perkele tää harrastus! Ajopuku,hanskat,kengät ja tietty kypärä.
Saako tonnilla?
Tonni riittää oikein hyvin, jos ei niitä viimeisimpiä merkkikamppeita vaadi. Allright Outletista voi muutenkin tehdä löytöjä, mutta .ORG!-jäsenä kannattaa hyödyntää tämän kuun lopussa tulevat kamapäivät. Eurobikeriltakin taitaa edelleen saada jäsenkortilla alea, joten sielläkin kannattaa vierailla tutustumassa valikoimaan.Ei ihan asiaa mutta,,,, Ikinä ei ole vaimoa kiinnostanu mun reissut,
Mutta!!! Nyt haluaa ihan väkisin tulla mukaa. Millaset varusteet kyytiläisellä on oltava??
Saako tonnilla?
Noh, eiväthän elämä ja harrastukset kalliita ole! Niihin menevät vain kaikki rahat.Kallista ku perkele tää harrastus!
Ei ihan asiaa mutta,,,, Ikinä ei ole vaimoa kiinnostanu mun reissut,
Saako tonnilla?
Teltta ei millään mahdu kyytiin eli joko mökki tai hotelli majoitus.
Löytyykö niitä hyvin ja millaiset välimatkat?
Hinta ei mulle lomalla se tärkein,, mutta yleensä ollu noin 100e yö!