nakuksi muuttaminen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cb-61
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hommaa toiset katteet ja takahäkki, nii nopeastihan ne vaihtaa :thumbup:

Miten toi takahäkki? Mulla on 9r fighter projekti ja mietin perän vaihtamista? Mistähän niitä runkoja ja katteita saisi? Kun ei oikein ole taitoa duunata itse eikä tilojakaan ja työkalutkin puuttuu:)-

Tosta projektista vielä, että rahaa siihen saa uppoomaan... peilit, tanko, raiserit, ajovalo yms.
Esim. olen suunnitellut tätä valoa kiinikkeineen http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/etuvalot/32823/URBAN-38-mm-kiinnikkeillae
mutta se hinta! Argh!:blink:

sellasen ku jostaki löytäs semmosen vähän ku crossin numero lappu maskin. Siihen sitte reijät johon jokku projektorit.
Sitte ala kate jostaki niin ei tarvi silpoa noita vakioita ku on pikkasen niinku erikois maalausta.

Tuota tanko hommaa oon miettiny että taijan aluks kokkeilla kääntää vaan nuo cliparit suoraan. Mullahan on tuossa lsl,n korottavat jo paikoillaan.
:thumbup:

Noilla kiinnikkeillä on kyllä ihan käsittämätön hinta. Toi itse valohan ei maksa kovinkaan paljoa. Ostin vuosia sitten ebaysta muistaakseni 110€:lla uuden Yamahan laatikossa ja juuri myin 75€:lla. Noita kiinnikkeitä on kyllä jengi duunaillut paljon hienompiakin, ja halvemmalla. Tuosta vaikka: https://www.facebook.com/1077626693...0.1394570041./473034306136975/?type=3&theater

jos joku tietää jonku linkkivinkin mistä vois löytyä maskeja?
Ja nimen omaan oikeilla valoilla. Noita mopojen maskeja tuntuu löytyvän hyvin mutta ei oikeen kiinnosta 2 kertaa 20 wattia valotehoa.

Miten toi takahäkki? Mulla on 9r fighter projekti ja mietin perän vaihtamista? Mistähän niitä runkoja ja katteita saisi? Kun ei oikein ole taitoa duunata itse eikä tilojakaan ja työkalutkin puuttuu:)-

Tosta projektista vielä, että rahaa siihen saa uppoomaan... peilit, tanko, raiserit, ajovalo yms.
Esim. olen suunnitellut tätä valoa kiinikkeineen http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/etuvalot/32823/URBAN-38-mm-kiinnikkeillae
mutta se hinta! Argh!:blink:

Kannattaa eBaysta katella noita. Onhan niitä romuja suomessakin mutta löytäminen on tehty aika vaikeaksi...

Joskus oli mielessä tuommoisen 10r:n ostaminen ja rakentaminen. Alkuperäisiä katteita muokaten siintä saa ihan hyvän näköisen.
Tuossa Kreikan poikien tekele ja tuosta pyörästä löytyy rakennuskuviakin.

nakos.jpg

Löytyykö tästä jostain jutustelua/lisäkuvia?

E: Löytyikin jo: http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=92981

Kerrankin onnistunut faitterointi!

Viimeksi muokattu:
Ainoastaan etuvalot pitäisi asentaa tuonne maskin sisään, eikä sivuun niin kuin tuossa on.

tossa kympissä on moottorin ilman otto tossa maskin reijän kohdalla. Luulisin että siks ei oo valot siinä.

tossa kympissä on moottorin ilman otto tossa maskin reijän kohdalla. Luulisin että siks ei oo valot siinä.

Joo, siinä vois käydä kuten eräälle sankarille, joka fighteroi kyykyn. Katteiden pois raapimisen jälkeen oli päättäny peittää rungossa näkyvät rumat reiät hitsaamalla niiden päälle metallilätkät. Onnistuneen modauksen jälkeen pyörä tulille ja ihmettelemään kun käy niin huonosti. Ongelmaan ei löytynyt ratkaisua, joten pyörähän piti kiikuttaa sitten penkkiin säädettäväksi, josko tokenisi. Ei kuulema pajalla oikein tienny olisko pitäny itkeä vai nauraa kun näkivät umpeen hitsatut ilmanottoaukot.

Miten tuohon yläkolmioon sais siististi laitettua ne tangon kiinnikkeet?
Uskaltaako porata? :paikallatuulee:

Miten tuohon yläkolmioon sais siististi laitettua ne tangon kiinnikkeet?
Uskaltaako porata?

Poraaminen käy hyvin. Voi olla käsipelin vaan vaikea saada täysin suoraan linjaan. Ohjaustanko on pitkä ja pienikin heitto reikien paikassa näkyy heti tangon asennossa.

Mutta onnea matkaan. Itse porasin ja lopputulokseen olen tyytyväinen.

No niin ajattelinki. poralla siis mennään.
Olikin aivan sika kalliita nuo valmiit muutos sarjat. Ainaki lsl. :thumbup:

No niin ajattelinki. poralla siis mennään.
Olikin aivan sika kalliita nuo valmiit muutos sarjat. Ainaki lsl. [emoji106]
Joo, mutta kun ostat kaikki letkut ja vaijerit, niin eroa ei välttämättä jää hirveästi ja pitää sille billetillekin jotain jäädä.

Joo tiedän. Mutta tuo 378 euroo kuulostaa vaan mulle paljolta ku ei sisällä ku kolmion jossa tangonkiinnikkeet ja pidemmän jarruletkun.

Katso mp-pitstop purkaamon tarjontaa myös, sieltä saattaa löytyä mielenkiintoisia katteita ym projektiasi varten. On aika laaja valikoima.

Back