Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kevään aikana olis tarkoitus remontoida ässän vaihteistovikainen kone. Aikaisemmista viesteistä löysin tiedon, että pyörään sopisi suoraan R1:n (98-03?) 6-vaihteinen laatikko? Olen kuullut myös huhua, että FZR750:n laatikko saatais sopia? Miten on, onko joku tehnyt ko. muutoksia? Kun nyt laatikon joutuu remppaamaan, niin samalla siitä voisi tehdä 6-vaihteisen..
Pyörä vie myös aikalailla öljyä, aikaisemmissa viestiketjuissa mainittiin syyksi soikeat sylinterit? Eli siis ylikoko sylinteriryhmä ja männät olisi oikea ratkaisu? Uudet männärenkaat ja mahdolliset ohjurinkumit eivät ilmeisesti ongelmaa poista?
Kiitos taas tiedoista!
Tossa wisecon setissä tulee tapit, lukot, renkaat ja kannentiiviste mukana joten pikahaulla ebaystä 580usd ei tunnu kovin pahalta..
Onko eri vuosimallien koneilla eroa? Ebay myy settiä vaan 97-98 koneeseen eikä jenkkiosaluettelot tunne muita vuosimalleja?!? Voisko olla että mallin vienti jenkkeihin on lopetettu kun R1 tuli markkinoille? Käsittääkseni moottori on kuitenkin 96-03 sama koko ajan?
Tosiaan Jenkkeihin on tuotu vaan parina vuonna tuota, joten ei luettelot tunne muita vuosimalleja, mutta koneilla ei ole eroa. Uusimmissa FZR1000:ssa on ilmeisesti myös samat männät.
Joulukuussa ite tilasin ja oli 490usd, mutta nyt sama ilmoitus Amazonissa on 520usd + muut kulut.
Milläs keinolla tosta imuvenat menee huonoksi? Ainakin ekan sukupolven R1:ssä toi 20v-kansi ei kyl mene oikein miksikään..
en mä kyllä ymmärrä mitä ongelmaa toi kuluma tekee.. Niin kauan kun ei ole ohivuotoa eli venttiili tiivistää seetiin niin en kyl huolestuisi.
Noi yamahan antamat speksit on kyl paikoittain aika ihmeellisiä. Käsketään mittaamaan jotain kympän toleranssilla olevia osia satkun tarkkuudella..
Mut joo, voihan ne kaikki mitata ja vaihtaa jos haluaa uuden veroisen koneen. Itse olen tyytynyt visuaaliseen tarkastukseen ja vaihtanut osat sen mukaan..
Sen vaihteiston lisäksi YZF750'stä käy suoraan myös nokat.
Niillä saa muutaman hepan lisää.
Mistä se lisä teho tulee, ku 750:n nokissa on jopa aavistuksen pienempi nosto?