• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oulun seudulla letka-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajokelit näköjään lähenee nimimerkillä; viikon mökkeillyt. Jos sitä vielä viikon tai kaksi malttaisi.
Ankeetahan se tulee olemaan, varsinkin kun tuossa paluumatkalla joku työnsi jo mopolla vastaan.
Ikkunaa auki ja kuula ulos, jos edes jotain pärinää...

Levoton on kyllä kieltämättä olo, kun itse kukin kuittailee puolelta ja toiselta käynnistelleensä koneita "ankaran ja hyytävän" talven jälkeen... ja vielä letkakavereita, mokomat...:pissed: Meidän As Oy:n piha on ihan peilijäällä, joten on vaikea päättää kummalle kyljelle sen kippais:crash: Mutta yritän kestää vielä vähän aikaa.. ja sitten:orgmp:

Pyörä osina ja huoltamatta. Osa palikoista vasta matkalla atlantin yli. Osa on päässy jo tanskaan saakka.
Jospa sen vapuksi sais nippuun :jippikaijee:
Ei kyllä polttele yhtään ku kattelee pihalle, eipä :rant:

Pyörä osina ja huoltamatta. Osa palikoista vasta matkalla atlantin yli. Osa on päässy jo tanskaan saakka.
Jospa sen vapuksi sais nippuun :jippikaijee:
Ei kyllä polttele yhtään ku kattelee pihalle, eipä :rant:

Eläpä oo yhtään vaatimaton, polttee sulla kumminkin :) Taidatkin toimia ens kesänä meidän veturina kun virittelet keltaista salamaasi uuteen iskuun :p Kuis mää pysyn tällä omalla vajaatehoisella enää meidän letkan perässä?? Toivotaan myötätuulta... :paikallatuulee:

Tänään vaihoin Firebladeen tuorekset öljyt myllyyn ja pikkuajelulenkinkin heitin siinä suurimpaan tuskaan... Huomena olis tarkoitus kävästä Raahessa kuvajahtailulla...

Sunnuntaina oli sen verran hyvä ilma että päästin Suikan varovaiselle 30km kevät lenkille :orgmp:

Mulla tuli eilen kauden eka 1000km täyteen :orgmp:
Hyvähän se on siellä syvässä etelässä kurvailla :D

Meilläpäin pikkutie on vieläkin umpijäässä, joten ajamalla ei pääse pihasta pois. Sulaa tai ei sula, mutta pääsiäiseksi otan pyörän joka tapauksessa ajoon. Käyn vaikka levittämässä suolaa.

Kävin viimeviikolla ajamassa Tuomiojan lenkin. Sieläkin sai kymmenkunta kertaa reitin varrella ajella sillee jalatmaassa kielikeskellä suuta kun oli yliasti tie jäässä. Meinaa nuo katukumekset olla pikkasen liukkaat jäällä :D

Tosiaan, kausi aloitettu eilen reilun 100 km lenkillä. Varovaisesti mentiin, joten ei merkintöjä kalsareihin tai mihinkään muuallekkaan.
Jokositä viikonloppuna pikku ajelulle porukalla?

Minä oon lähössä torstaina vielä "talven" viimeselle laskettelureissulle jolta palailen vasta sunnuntaina, eli ei tänä viikonloppuna vielä kykene letkailemaan...

Perhana, viikonloppu menee työreissulla. Parina päivänä on ollu ajokamat jo autossa matkassa kun tallilla olen käynyt. Muiden kiireiden vuoksi sitten jäänyt ajokausi avaamatta. Mutta jatkossa kyllä olen mukana kuin peräpukama.

Menkää :rant:
Ei kerkee saada pyörää näin lyhyellä varotusajalla nippuun vaikka ois millaset asennusjuomat matkassa...

Tuun sitte seuraavaan :orgmp:

Hyvä hyvä, tämähän alkaa näyttämään jo pikku letkalle. :D
Lähdetään myöhemmin iltapäivästä, jos se aurinko kerkeäisi hieman lämmittämään.
Lauantaille näyttäisi kohtalaista keliä. Joten alustavasti lähtö la 12.4.2014 klo 15.00 Kaakkurin TB. Ajellaan pikku reissu näin kauden alkajaisiksi, kahvien kera tietenkin.
Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kasvot.

Kah, jos suinki kerkeen niin otan emännän matkalehmän, tankkaan lentokonepensaa ja tulen mukaan!

Kah, jos suinki kerkeen niin otan emännän matkalehmän, tankkaan lentokonepensaa ja tulen mukaan!
Renkaat lämppäreihin jo hyvissä ajoin ja kyttyräpuku päälle. Niin ja Racechronoon uudet patterit :p
Hyvä että Jarskaki innostuu mukaan. Minä en pääse kun ollaan appiukon tasavuosia juhlistamassa viikonlopun yli.
Ei sillä, että pääsisin pihasta vielä pois kun tie on umpijäässä, mutta kärryllähän noita pyöriä on ennenkin kuskattu paikasta toiseen...

Hyvä hyvä, tämähän alkaa näyttämään jo pikku letkalle. :D
Lähdetään myöhemmin iltapäivästä, jos se aurinko kerkeäisi hieman lämmittämään.
Lauantaille näyttäisi kohtalaista keliä. Joten alustavasti lähtö la 12.4.2014 klo 15.00 Kaakkurin TB. Ajellaan pikku reissu näin kauden alkajaisiksi, kahvien kera tietenkin.
Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kasvot.

Lauantaina sitten :orgmp::orgmp::orgmp:

Back