• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei metriäkään pohjilla. Koko viikon ajanu Finnairin bussia kentältä Elielille, sen verran treeniä :jpstyle:

kylläpä on vielä perkeleen märkää ulkona, ainakin täällä helsingissä :hanuria:

toivottavasti kuivuu :thumbup:

Edittiä: vittuuuu rupesi tihuttamaan vaan lisää :doh: :vi**ttaa::rant::hanuria::shoot:

Mä koitan huijata vaimoa jotenkin ja livetä mukaan. Jos siis letka kurvailee vaikka tiet ovatkin kosteita?

Sade loppu jo yöllä. Luulisin että just tossa kahdentoista aikaan on tietkin kuivunu.

Ei se pahalta näytä:

TB_201404120655.png

(tilanne klo 9:55)

Itä-helsinki on kyllä niin märkänä ja sellasta sumusadetta sataa että ei paljoa kiinnosta lähteä mopon selkään täältä. Taidan odotella parempia letkakelejä :bye:

Tolla takarenkaalla märällä tiellä uskalla muutenkaan ajaa näin alkukauden kankeena :D

Olisin myös lähtenyt, jos edes hiukan kuivempi keli. Tilaus paremmasta säästä vetämässä :thumbup:

Ompas mustaa...

Mun musta tuosta vielä puuttuu, poikkesin puolivälissä retkeä kotia kohti. Mutta kivaa oli ne mutkat mitkä kerkesin ajella mukana!

Etujarruun pääsee vissiin uusimaan tiivisteitä, oli ilmaa aika lailla systeemissä kun kotia pääsin ja ilmasin.

Onneks mua ei liikuta minkä värisillä mopoilla jengi ajelee.

Siks päätinkin maalata molemmat mustiksi, et vähän erottuis porukasta....

Ompas mustaa...

Mun musta tuosta vielä puuttuu, poikkesin puolivälissä retkeä kotia kohti. Mutta kivaa oli ne mutkat mitkä kerkesin ajella mukana!

Etujarruun pääsee vissiin uusimaan tiivisteitä, oli ilmaa aika lailla systeemissä kun kotia pääsin ja ilmasin.

Kattelin ihan samaa siinä parkkipaikalla... Kiitos kaikille seurasta, olemassaolon perimmäinen tarkoitus tuli taas selväksi kun pääsi ajelemaan.

Eipä tuo vilu haitannut niin paljon mutkilla, kun oli kivvoo vääntää menemään, niin ei huomannu sitä kylmääkään ennenku tuli suorempaa pätkää. Mukavasti oli väkeäkin paikalla. Oli kyllä aika passeli pituus tuo 150km.

Back