• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oulu-Org! goes karting 16.4.2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Birke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ylihuomenna ajetaan :WAZAAP:

Aikataulusta sen verran, että rata on varattu kisan takia 18.30 - 19.30. Tehdään niin, että kokoonnutaan hallilla 18.00 ja kahvitellaan siinä aluksi samalla seuraavaa letkailua suunnitellen tms. Voidaan myös seurata kisaa ja valmistautua henkisesti viimeisten kymmenysten viilaamiseen kierrosajasta :) Klo 19.15 ajokamppeet niskaan ja päästään sitten suoraan radalle.

Myös uudet tämän kevään letkailijat ja muut Oulun seudun orggilaiset tervetuloa mukaan.

Polle on otettu pilttuusta ja mielikuvaharjoittelu (ja pää) ovat loppusuoralla. Huomenna men

nään...:thumbup:

Kiitokset osallistujille, mukavaa oli taas :peukutpystyyn:
Itsellä ei oikein kulkenut, kun on vähän tuota flunssaa, vasen takajalka oli vähän hellä ja haalari lepatti aiheuttaen turhaa ilmanvastusta :D

Juu mukavaa oli :jippikaijee:
Mulla varmaan kans toi flunssa hidasti vauhtia:paikallatuulee:
pitää ottaa joskus uusiks!!

Kiitokset osallistujille, mukavaa oli taas :peukutpystyyn:
Itsellä ei oikein kulkenut, kun on vähän tuota flunssaa, vasen takajalka oli vähän hellä ja haalari lepatti aiheuttaen turhaa ilmanvastusta :D

juu.. mulla taas liika mielikuva harjoittelu aiheutti sen, että kaikki mitä olin tähän asti kartingista itseeni imenyt, katosi jo lähdössä ko pieru saharaan. :D Kiva oli ajaa ja heittää hetulaa.

Mulla oli jalat ja kylet ihan palasina vielä sunnuntaisen ryhmäjumpan ansiosta.
Eikä tilannetta helpottanu liian väljät haalarit jotka muistutti olemisesta aina rattia käännetäessä.
Siinäpä ne kootut selitykset(tm) oliki.

Hauskaa oli ja joskus uudestaan.
ps. hyvinhän ne kulki ja letkaakin oli välillä havaittavissa :jippikaijee:

Mulla oli jalat ja kylet ihan palasina vielä sunnuntaisen ryhmäjumpan ansiosta.
Eikä tilannetta helpottanu liian väljät haalarit jotka muistutti olemisesta aina rattia käännetäessä.
Siinäpä ne kootut selitykset(tm) oliki.

Hauskaa oli ja joskus uudestaan.
ps. hyvinhän ne kulki ja letkaakin oli välillä havaittavissa :jippikaijee:

Ranteet kipeinä, hartiat kipeinä, kylkiä särkee... ai niin, ja persukset hellänä:rant: Mutta oli vaan niin hauskaaaa... Onneksi se ei ole vielä kiellettyä:häähää:

Kiitokset kaikille mukavasta illasta :D

Kyllä se ihan urheilusta käy. Oli sportstracker päällä ja maksimi sykkeet kävi 169:ssä
Mitä oli ekaryhmän ajat?

24.8 - ~27 ja risat. n. sekunttia hitaampaa kauttaaltaan mitä jälkimmäinen ryhmä.

Ei tarvii isoa vikaa tulla ilmanvaihtolaitteisiin, kun alkaa häkäarvot nousemaan. Melkoinen pakokaasunkäry oli silloinkin kun me oltiin ajamassa. Siksihän se ei tietenkään kulkenut :p

Tuolta lähtiessä muuten tuntui, ettei auto käänny. Molemmat käännökset Kuusamontien rampissa pitkäksi hiljaisesta vauhdista, kun rattia pitikin kääntää vähän enemmän :paikallatuulee:

Back