Barnes
New member
Tämä on mielestäni paras kumiprikka/-holkkivaihtoehto, jonka onnistuin löytämään. http://www.kattovaruste.fi/?productid=260&lang=1&ref=1017 Tällä huggerin korottaminen saattaisi onnistua niin, että lokari säilyisi pitempään ehjänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaas miten kannattaa edetä seuraavassa tilanteessa: pyörään viime kesänä säädetty pakoventtiilit ja laitettu uusi venakopan tiiviste ja tämän huollon jälkeen noin 200km pyörästä meni vaihteen siirtäjä paskaksi oli syöpynyt ja päässyt kolme ratasta osumaan toisiinsa ne vaihdettiin ja hintaakin oli mukavat 1100e.
nyt pyörällä ajettu venttiilien säädön jälkeen noin 1000km ja tuo venakopan tiiviste pulpahti ulos liikennevaloissa olin tätä ennen ajanut pyörällä 70km eli kone oli lämmin ja toimi moitteettomasti, kunnes se tivari pulpahti ulos. No soitto kyseiseen mp-huoltoon jossa nämä kaikki huollot tehty--->hakivat pyörän meni viikko kysyin sähköpostilla, että onko pyörästä vika löytynyt mistä johtuu vastaus itse huolto vastaava/päällikkö:
huohotin tukossa/viallinen, että ilmoittaa kun uusi huohotin on tullut ja pyörä toimii.
Odotin viikon kunnes tuli tekstiviesti puh pyörä on valmis--soitto firmaan, että mikä nyt oli rikki ja mitä maksaa?
vastaus oli: ei mikään ollut rikki, mutta tulis maksaa 480e.
hieman miettien painelin firmaan ja löin sähköposti viestin myyjän ja korjaajan eteen, että miten selitätte tämän, kun teidän pomo on näin laittanut(pomo siis ei ollut paikalla) ei oikein osanneet sanoa mitään ja mitään syytä sille miksi oli tiiviste pulpahtanut ulos.
Heitin siinä et meinaatteko, että minä maksan 480e joka viikko, kun se tivari jostain syystä ulos pulpahtaa.
vastaus tähän no otat nyt pyörän ajoon ajele viikonloppu ja maanantaina tule keskustelemaan pomon kanssa eli ei velottaneet mitään nyt.
Kusetettu olo on ikävästi miten mä lähden tätä hoitamaan otanko suoraan kuluttaja asiamieheen yhteyden vai menenkö ensiksi kysymään kuka kusettaa ja ketä?
Jos tuohon on kerta vaihdettu uusi huohotin niin kun sanotaan, niin pyydät näyttämään sen vanhan ja kertomaan mikä siinä oli vikana. Veikkaan tosin että mitään muuta vikaa ei ollut kun se, että olivat jättäneet edellisessä huollossa letkun puristuksiin johonkin ja jos niillä ei ole näyttää viallista osaa, niin minusta tuo on aika selvästi heidän moka.
Väittäisin että kyllä näin on. Tuntuu että -05:kin pyörittää aina samanverran ennenkuin hörähtää. Lienee ihan suunniteltu juttu.Onks ihan tyypillistä et 08 blade saa käynnistäessä pyörittää jonkun aikaa ennen kuin se käynnistyy, ku vanhal pyöräl riitti et vähän näytti starttinappii
Väittäisin että kyllä näin on. Tuntuu että -05:kin pyörittää aina samanverran ennenkuin hörähtää. Lienee ihan suunniteltu juttu.
Kyllä joo, ihan niiku akusta ois paras terä poissa. Mut ei kuitenkaan ole.Joo kyllä näin taitaa olla. Tuntuu että näissä tonnisissa ehkä vähän laiskan oloisesti pyörii startti.
Onks ihan tyypillistä et 08 blade saa käynnistäessä pyörittää jonkun aikaa ennen kuin se käynnistyy, ku vanhal pyöräl riitti et vähän näytti starttinappii

Okke... eli edessä sulla on vain ihmettely miten hemmetissä sen alemman vaijerin saa paikalleen sinne läppärunkoon![]()
eli 10 kertaa helpompi homma kun luulin. Tuo sifterin johtosarjan asennus oli taas meleko v*ttumainen urakka. Homma jatkuu -> 
Laikkakone: mistä tilasit shifterin ja mitä kustansi? Oliko asennus ihan plug and play va tarttiko pilkkoa johtoja? Entäpä vaihdelinkin mitta? Itekki oon koko talven suunnitellu että tähänkin mopoon on shifteri saatava ku edellisessäki oli![]()