Letka-ajo ja onnettomuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TwinTenox
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No mikähän on mennyt? Voi v***u että kohta taas tulee kymmenen sivua spekulointia. Oksettaa jo valmiiksi.

Kukaan ei - ainakaan toistaiseksi - kuollut, eikä letkan muut ajoneuvot joutuneet samaan rytäkkään. Paljon pahempaankin olisi ainekset olleet.

Mistä v*****a sinä tiedät yhtään mistään mitään? Jos vaikka kumpikin makaa halvaantuneena teholla? Mistä tiedät yhtään mitään minkä perusteella voit sanoa että " onneksi ei käynyt pahemmin".

Oliko sivuvaunullinen, kun sanamuoto on "kyydissä olleet"?

Uskoisin, että olisi mainittu myös mitä kuskille on tapahtunut, jos näin olisi ollut. Tuolla oli aiemmin myös kommentteja mm. letkassa taaempana ajaneelta, mutta ilmeisesti kommenttiosuus on poistettu (näyttää yhä yhdeksää viestiä, mutta ainakaan mulla ei näy mitään).

Osaan suhtautua kriittisesti siihen mitä lehdistä ja muualta mediasta luen. Sinä ilmeisesti et. Pointti on että antakaa olla kun kukaan ei taas oikeasti tiedä mistään mitään.

Uskoisin että tässä olisi mainittu jos kolarissa olisi ollut useampia osapuolia tai jos joku olisi heti menehtynyt. Mutta tietty jos perusajatuksena on, ettei mihinkään voi luottaa niin ei sitä tietty voi tietää...

Toki kokonaiskuvaa on vaikeampi tietää, mutta siksi kai näistä onnettomuuksista täällä keskustellaan ja toivottavasti jotain opitaan.

Ei näistä spekulaatioketjuista kukaan koskaaan opi mitään, paitsi juoruakkojen tavoille. Ainoastaan kun joku lyö faktaa pöytään niin silloin opitaan jotain mistä voi olla hyötyä.

Lehdistä luettu, täällä jaettu tieto ja sen perusteella tehdyt päätelmät on maailman turhinta Scheissea!

Onnettomuuksia tapahtuu letkassa ja ilman letkaa. Metkaa, että kaikenlaista voi sattua. Eipä muuta.

Ei näistä spekulaatioketjuista kukaan koskaaan opi mitään, paitsi juoruakkojen tavoille. Ainoastaan kun joku lyö faktaa pöytään niin silloin opitaan jotain mistä voi olla hyötyä.

Lehdistä luettu, täällä jaettu tieto ja sen perusteella tehdyt päätelmät on maailman turhinta Scheissea!

No mitäs sää täällä jaat tuota omaa paskaas vaikka saksaks. Kato peiliin. Ootko lyöny faktaa pöytään. Tää mun mielipide on niinku sinunkin. Persereikähän se. Jokaisella on. Odottele ite faktoja jotka pitää ja kommentoi sitten oikein. Piste.

Voi hyvän tähen näitä kommentteja. Kukaan meistä ei voi tietää mitä tuossa on tapahtunut. Olen itse kolmen muksun isä ja vienyt kaikki ne motskarireissulle ulkomaille. Nuorin tytär oli 11v kun Prahaan ajeltiin. Entisen itäsaksan alueella pysähdyttiin pikkykylässä apteekista korvatulppia ostamaan, niin apteekkari tuli pihalle asti tarkistamaan ja totesi "hulluja nuo suomalaiset" :)

Ja vanhin, poika, oli 14v kun ajettiin Italiaan välimeren rannalle.

Unohtumattomia reissuja, ns "once in a lifetime"

Viimeksi muokattu:
Tähän äiti tytär tapaukseen minulla ei ole kommentoitavaa, koska yksityiskohdista en mitään tiedä.

Mutta orgin letkoille löytyy pari konkreettisesti letkan turvallisuutta parantavaa ehdotusta.

Näistä on kuitenkin järkevämpää jatkaa depattia turpakäräjillä tai Tourinki saunassa.

Back