Kokemuksia Rocket III:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopopoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mopopoika

New member
Tervehdys. Olen hankkimassa Rockettia ja ajattelin kysäistä, että minkälaisia käyttökokemuksia teillä on ja mihin tulisi kiinnittää huomiota ostotilanteessa. Onko tyyppivikoja, mistä osia jne.

Mulla 8.s Rocketti menossa ja ollut kaikki mallit ajossa vm.2006-2011, Rocket 111 perusmalli, Classic, Touring, ja nyt Roadster.
Ei ole ollut ongelmia ja aina vienyt perille niin Suomessa kuin Euroopassa, Marokossa ja Venäjällä. Joillakin ollut alkuvuosien malleissa laakerivikoja, starttiongelmia, kuiva takapää jne. mutta yleensä porukat olleet tyytyväisiä ko pyörään.
Classicissa ja Touringissa ohjaustanko ellei muutettu ei ihan niin tarkka hiljaisessa ajossa kuin perus Rocksussa ja Roadsterissa (saa vähän enempi veivata hiljaisellla nopeudella) Touring oiva matkapyörä ja emäntä pitänyt parhaana istua takapenkkiläisenä. Osta pois jos äijäpyörää etsimässä niin cruisailuun kuin matkantekoon.

Kiitokset pusille. Lyhyehkön koeajon jälkeen fiilis ihan mahtava. Yllättävän helposti hallittavissa ja hitaassakin kaupunkiajossa mukavan tuntuinen. Tehot riittää mulle ihan vakionakin.

Loisto laitos , hymy ei mahdu kypärään Ku sitä ensimmäistä kertaa ajaa

joo toi sivustohan se oli mikä eteen sattui:) helkatin vaikeeta vaan uskoa tohon +240hp takarenkaalta lainaus" uusilla Sisältää:
• CNC Ported Head
• Custom-Ground Proprietary Cam
• ura Säädettävät Nokka Rattaat
• 12 Custom, Shim-Under nostajat
• Custom Titanium Retainers
• Custom Valve Springs
• Custom-taotut, Domed, Semi-Tohveli männät
• Custom kytkinjouset" tai tohon pelkällä kansi + ecu 210 + Horsepower Paketti

Sisältää:
• CNC Ported Head
• Custom-Ground Proprietary Cam
• ura Säädettävät Nokka Rattaat
• 12 Custom, Shim-Under nostajat
• Custom Titanium Retainers
• Custom Valve Springs
• Custom kytkinjouset

jos pitää paikkansa menee mopo vaihtoon

^ Kait se paikkansa pitää. Tämmöistä en ole nähnyt vielä nähnyt kellään täällä, sen MCXpressin turbottaman roksun (270hp 400nm) kyllä. Se lähti 140km/h-->240km/h n. kolmeen sekuntiin, ei kyllä pysynyt vakiolla perässä (saksassa)...

Tuossa mainittu Carpenter Racing setti varttimaililla:

Back