• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin tänään vaihtamassa R1200S:n MM:ään. Tuntuu aika kivalta mopolta, ajoasento huomattavasti mukavampi keski-ikäiselle toimistotyöläiselle. Ja muutenkin aika messevä, kunhan sais vielä jostain killerit putkeen ettei äänet häiritse (naapureitakaan).

20140905MM.jpg

Aattelin että käyn nappaamassa pari kuvaa pyörästä ja laitan myyntiin vähäisten kilometrien takia (vähän reilu 1000 tälle kesää :grin:), mutta taidankin pitää itse kun on toi vaan niin kivaa joka kerta :orgmp:

fireblade1.jpg

fireblade2.jpg

^Tuo on hyvä väri 929RRään. Eikä tule liian usein vastaan juuri samanmoista.

Aattelin että käyn nappaamassa pari kuvaa pyörästä ja laitan myyntiin vähäisten kilometrien takia (vähän reilu 1000 tälle kesää :grin:), mutta taidankin pitää itse kun on toi vaan niin kivaa joka kerta :orgmp:

fireblade1.jpg

fireblade2.jpg

Ai hemmetti, tää on kyllä noiden VTR SP mallien kans yks hienommista Håndista. Ja väritys on tosi makee myös! KYLLÄ, vannoutuneena Håndafoobikkona = tykkään! :thumbup:

Kääntyykö tuo mutkiin motojen lailla? Näyttää rivitalon pituiselta, mutta joustovarat näyttäs olevan kunnossa. :thumbup:

Vaikea sanoa kun ei ole motoista juurikaan kokemusta, aiemmista ehkä super duke on lähimpänä... Mutta menee mutkat sekä suorat vaivattomasti ja tasainen vääntö tekee ajamisesta törkeän helppoa. Honeymoon on vielä päällä, tässä vaiheessa sanoisin että ajo-ominaisuuksiltaan paras mopo mitä mulla on koskaan ollut, mutkatiellä senkun kerjää lisää löylyä ja kuski vaan toivoo ettei mutkan takana ole traktorin perse tai tutka.

Kääntyykö tuo mutkiin motojen lailla? Näyttää rivitalon pituiselta, mutta joustovarat näyttäs olevan kunnossa. :thumbup:

Arvelen jotta toi ON MAHTAVA! Mä vieläkin kaipaan vanhan BMW K1200R Sportin käyttäytymistä silloin tällöin... Sekin oli ns. "rivitalon mittainen". Mut edelleen ominaisuuksiltaan paras pyörä jonka olen omistanut. :rakastunut:

Re: Kuvia omista pyöristä

Kävin tänään vaihtamassa R1200S:n MM:ään. Tuntuu aika kivalta mopolta, ajoasento huomattavasti mukavampi keski-ikäiselle toimistotyöläiselle. Ja muutenkin aika messevä, kunhan sais vielä jostain killerit putkeen ettei äänet häiritse (naapureitakaan).

20140905MM.jpg
Pitkään tuota katselin nettimotossa. Hieno peli varmasti. Onnea.
Noita ei montaa Suomessa ole.

Pitkään tuota katselin nettimotossa. Hieno peli varmasti. Onnea.
Noita ei montaa Suomessa ole.

Kiitoksia. Joo, aloin kesällä katselemaan seuraajaa ässälle kun huomasin että ajoasento ei enää toimi ja tuo MM osui silmään potentiaalisena vaihtoehtona... Olin tosin varma että se on mennyt siinä vaiheessa kun saan sen verran säästöön että viitsin alkaa kyselemään välirahasta, mutta tällä kertaa tähdet sattuivat olemaan linjassa ja pääsin kaupoille.

kyl meni hankalaksi, miten tänne ladataan kuvia:blink:

Tossa kun vastaat, niin toinen rivi tekstiboxin yläpuolella, jossa on "B / U internet, kirje, poista linkki ja sit lisää kuva" Sen kuvan pitää olla jossain netissä ja kopsaat sen kuvan urli osotteen siihen riville ja ok ja sit lähetä vastaus

Back