Tona
New member
Valkohäntäpeura myös nopee tulemaan tielle. (voi painaa 110kg)
Vaikka vasemmalta kaistan yli nii jää "kissa"ki sanomatta.
Eilen Espoossa Nupurin tiellä kohtasin, luulen että törmäys pelasti vaikka voblauksen jälkeen liuuttiin pyörän kanssa n. 50m asfaltilla. Onneksi ei vastaantulijoita. Jos kylkeen olis tullu niin olis varmaan menny koivikkoon.
Nyt selvisin laastarilla ja mustelmilla käsissä ja koko ylävartalon lihaskivuilla.
Niin puvun polvi ja olka palat oli tarpeeseen, puhumattakaan kypärästä, jotka kaikki menee uusiksi.
Jammun vammat kerrotaan myöhemmin, mut kaikki katteen oloiset ainakin oli säpäleinä.
Itse kävelin ja nostin pyörän pois, tilasin 112:sta apuakin.
En heti tuntenut mitään kipuja missään, tuli vast seuraavana yönä.
Nyt on kuvattu ja tutkittu. Jotkut vammat (sisäelin) voivat ilmetä vasta parin viikon päästä.
Pitivät vuorokauden tarkkailussa, on kuulemma niin korkeaenergin tapahtuma.
Pidetään ne kamat kesälläki päällä.
Nii ja se povarin lompakko esti ettei se mikä takkiin reiän teki sille kohtaa, tullu syvemmälle!
Kesää odotellen kuitenkin!
Vaikka vasemmalta kaistan yli nii jää "kissa"ki sanomatta.
Eilen Espoossa Nupurin tiellä kohtasin, luulen että törmäys pelasti vaikka voblauksen jälkeen liuuttiin pyörän kanssa n. 50m asfaltilla. Onneksi ei vastaantulijoita. Jos kylkeen olis tullu niin olis varmaan menny koivikkoon.
Nyt selvisin laastarilla ja mustelmilla käsissä ja koko ylävartalon lihaskivuilla.
Niin puvun polvi ja olka palat oli tarpeeseen, puhumattakaan kypärästä, jotka kaikki menee uusiksi.
Jammun vammat kerrotaan myöhemmin, mut kaikki katteen oloiset ainakin oli säpäleinä.
Itse kävelin ja nostin pyörän pois, tilasin 112:sta apuakin.
En heti tuntenut mitään kipuja missään, tuli vast seuraavana yönä.
Nyt on kuvattu ja tutkittu. Jotkut vammat (sisäelin) voivat ilmetä vasta parin viikon päästä.
Pitivät vuorokauden tarkkailussa, on kuulemma niin korkeaenergin tapahtuma.
Pidetään ne kamat kesälläki päällä.
Nii ja se povarin lompakko esti ettei se mikä takkiin reiän teki sille kohtaa, tullu syvemmälle!
Kesää odotellen kuitenkin!