Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mullakin orggisänärit paketissa, ihan sama lainaatko minulta vai conalta kun ollaan kivenheiton päässä toisistamme.
Entisöin Over hormeja, uudet hiilarikuoret on tuossa pöydän alla, teräsosat kiilloteltu ja seuraavaksi pitäisi ruveta vääntelemään kiinnityspantoja. Niin ja ne noisekillerit kans tarviis tehdä....
Itse olen tehnyt parit pannat itse rosterista ja ei ollut mikään kummoinen homma, jos vähänkin pysyy peltisakset, pora ja viila kädessä. Ja olen laittanut kannuihin lisää villaa, kun vanhat oli hävinny teille tietämättömille. Sen sijaan jos noita uusia päätyjä ja kuoria olisi jossain niin tarvetta olisi itselläkin. Tuo vanha hiilikuitu on aika kellastunutta ja haurasta.
sellasta hiilikuitumattoa, jota voi itte laminoida johonki... Että jos sellasesta leipois jollai muotilla oikeen kokosen lieriön ja vaihtais noi vanhat kuidut siihen...
Tässä vähän ohjetta hiilikuidun kanssa värkkäilyyn… http://www.mprata.fi/index.php?topic=548.0
No eipä paljon kannata lähteä noita kuoria itse laminoimaan, jos sattuu löytymään sopivan kokoiset valmiina ja kustannut on luokkaa 100 euroa/pari. Toki siinä ei ole sitä itse tekemisen iloa, mutta itse koen hiilarin työstämisen sen verran haastavana, etten aio ruveta itse metritavarasta tekemään. Ja tuo hiominen ja uudelleen lakkaaminen toimii varmaan hyvin naarmuuntuneeseen ja haalistuneeseen pönttöön, mutta jos kuitu on lähtenyt repeytymään ja halkemaan niin vaikea sitä on saada enää laminoitua siististi kasaan.Enklannista tilasin PJ Engineering:ltä, heillä on monenkokoista torvea tarjolla. Kuori ei lämpene liikaa jos villa on kunnossa, laitan vielä kuitenkin villan päälle sammutuspeitteestä yhden kerroksen.
Kuitu Guru MotoMatti sanoi että vanhan kuoren saa elvytettyä hiomalla varovastikunnes ollaan kuidussa (pöly muuttuu mustaksi) mutta kuitua ei saa rikkoa ja vetämällä sitten päälle 2-komponentti kirkaslakkaa.

No eipä paljon kannata lähteä noita kuoria itse laminoimaan, jos sattuu löytymään sopivan kokoiset valmiina ja kustannut on luokkaa 100 euroa/pari. Toki siinä ei ole sitä itse tekemisen iloa, mutta itse koen hiilarin työstämisen sen verran haastavana, etten aio ruveta itse metritavarasta tekemään. Ja tuo hiominen ja uudelleen lakkaaminen toimii varmaan hyvin naarmuuntuneeseen ja haalistuneeseen pönttöön, mutta jos kuitu on lähtenyt repeytymään ja halkemaan niin vaikea sitä on saada enää laminoitua siististi kasaan.

Hyvälle näyttää, mistä takavanne on peräisin? Saatko samanlaisen myös eteen.
ja olohuoneessako rakentelet kun on noin siistiä?

...kyllä sillä varmaan sen koeajolenkin kuitenki ajaa...Huhhu, kyllä se kuume vaan nousee!
TRX:ää tullu kateltua jo vuoden päivät ja kiinnostus onkin jo kova.
Pyörä vaikuttaa suht koht samalta kuin nykyinen T-Cat, mutta persoonallisemmalla padalla.
Ei tuossa nykyvehkeessäkään mitään vikaa, mielestäni kone vaan turhan "kisakiree" ja yläviritteinen.
Koeajolle olis hinku päästä ja samalla vertailla nykyiseen pyörään, vaikka vuorotellen päristellen, toivottavasti Yammusentterin yksilö on vielä keväämmällä myynnissä.
Taitaa olla JHV 654cc :n yksilö tuo nettimotossa oleva sininen -96??
On tullut kuolailtua kun on nähtävästi pidempäänkin ollut myynnissä.
Ja pinnavanteet sopisivat treksiin kuin isä äitiin![]()

Huhhu, kyllä se kuume vaan nousee!
TRX:ää tullu kateltua jo vuoden päivät ja kiinnostus onkin jo kova.
Pyörä vaikuttaa suht koht samalta kuin nykyinen T-Cat, mutta persoonallisemmalla padalla.
Ei tuossa nykyvehkeessäkään mitään vikaa, mielestäni kone vaan turhan "kisakiree" ja yläviritteinen.
Koeajolle olis hinku päästä ja samalla vertailla nykyiseen pyörään, vaikka vuorotellen päristellen, toivottavasti Yammusentterin yksilö on vielä keväämmällä myynnissä.
Taitaa olla JHV 654cc :n yksilö tuo nettimotossa oleva sininen -96??
On tullut kuolailtua kun on nähtävästi pidempäänkin ollut myynnissä.
Ja pinnavanteet sopisivat treksiin kuin isä äitiin![]()