Säädettävät jarru ja kytknkahvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alexz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

alexz

MotOrg ry
Säädettävät jarru ja kytknkahvat

Onko kellään suositella mistä kannattaisi hankkia/tilata hyvät mutta edulliset säädettävät kahvat :blink:

Kahdessa pyörässä ebay kiinanpaska shorty leverit ilman pienintäkään ongelmaa. Reipas vaseliini akselitappiin ja tarkista ruuvien kireys. 15-20eur pari ja hyvin toimii. Floridan pojat sanoo että haalistuu auringossa mut ei mulla ainakaan menny yhessä kesässä punaset yhtään mikskään. Ei tässä auringossa.

Kahdessa pyörässä ebay kiinanpaska shorty leverit ilman pienintäkään ongelmaa. Reipas vaseliini akselitappiin ja tarkista ruuvien kireys. 15-20eur pari ja hyvin toimii. Floridan pojat sanoo että haalistuu auringossa mut ei mulla ainakaan menny yhessä kesässä punaset yhtään mikskään. Ei tässä auringossa.

Tainut mulla olla varmaan kanssa jo 10 mopossa nuo kahvat. Yhdessä oli muuttunut musta punaruskeaksi. Eli tuurissa ja varmaan missä mopoa säilyttää ratkaisee kanssa. Ei mitään valittamista, ostan seuraaviinkin.

Itsellä on nuo "kiinalaiset" haalistuneet parissa kesässä melko reippaasti, ehkä myös sininen väri on herkempi.
Ei muuta vikaa.

Täältä myös pisteet "kiinakahvoille". Ebaysta tilasin pari vuotta sitten ja hienosti pelaa. Säädettävät shorty-kahvat hintaan 20e kotiovelle. Ei ole edes ratapäivillä vielä katkenneet, kuten joku joskus jossain ennusteli... 😃

Re: Säädettävät jarru ja kytknkahvat

Itellä on rutosessa taittuvat 3D kahvat ja ehkä aavistukset liikaa klappia, mutta muuten oikeen hyvät ja toimivat.

Zetassa oli myös the2wheelsiltä tilatut lyhyet ja tykkäsin ihan "simona" :)

Re: Säädettävät jarru ja kytknkahvat

^ Nivelessä joo. Nousee ja laskee inan verran, mutta ei ainakaan kuivaharjoittelussa tallissa häiritse. Pultit on kireellä. Ajossa näkee meneekö varakahvojen varakahvoiksi :)

Back