seppo02
New member
Kyllä odottaa mutta pitää varmaan maksaa/järjestää vaimolle myös joku A - luokan reissu.On tämä pyöräily kyllä siitä ihmeellistä että tuskin olisi autolla lähdettyä näin ex - tempore ja näin vailla päämäärää.
Jep, prätkäily on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä odottaa mutta pitää varmaan maksaa/järjestää vaimolle myös joku A - luokan reissu.On tämä pyöräily kyllä siitä ihmeellistä että tuskin olisi autolla lähdettyä näin ex - tempore ja näin vailla päämäärää.
Minulla on ollut nyt 600:nen cbf muutaman viikon ja A-kortti pari päivää pidempään. Ensimmäisen viikon suunnittelin reitit ja ajoinkin ne sen mukaan. Nyt tälläkin hetkellä olen reissussa. Reissun piti olla Ylivieskasta pienen mutkan kautta kotiin Kangasalle takaisin vaimon ja lasten luo, no tällä hetkellä olen Rovaniemellä ja tulin tänne Ylivieskan, Ruotsin Lapin ja Norjan kautta - huomenna pitää mennä ostamaan lisää kalsareita ja teepaitoja.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää suunnittelemattomuutta![]()
when in doubt, ride it out! Kunnon tulikaste ainakin sekä kuskille että kotiväelle. Siitä se ajatus sitten lähti, seuraava postaus jostain gardajärven kupeesta!Kyllä odottaa mutta pitää varmaan maksaa/järjestää vaimolle myös joku A - luokan reissu.On tämä pyöräily kyllä siitä ihmeellistä että tuskin olisi autolla lähdettyä näin ex - tempore ja näin vailla päämäärää.
Nyt tälläkin hetkellä olen reissussa. Reissun piti olla Ylivieskasta pienen mutkan kautta kotiin Kangasalle takaisin vaimon ja lasten luo, no tällä hetkellä olen Rovaniemellä ja tulin tänne Ylivieskan, Ruotsin Lapin ja Norjan kautta - huomenna pitää mennä ostamaan lisää kalsareita ja teepaitoja.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää suunnittelemattomuutta![]()

Toki suunnittelen reittejä esim. kun lähden motokätköilemään. Katon motokätköilysivuston kartasta jonkin alueen missä on uusia kätköjä, joissa en ole vielä käynyt ja sitten teen naviin reitin.