Turusta ajoseuraa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WDW
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä idea tuo whatsapp, vois hyvinkin olla mukana kunhan ukko on taas ajokunnossa ja uusi prätkä alla.

Mä voin perustaa whatsapp ryhmän, jos porukka laittaa mulle YV:nä numeroita ni lisäilen.

Mikä nyt pahan tappais:grin:. Luut ehjät, mut lihakset vähän repeili. Kova hinku takas satulaan:WAZAAP:

Mikä nyt pahan tappais:grin:. Luut ehjät, mut lihakset vähän repeili. Kova hinku takas satulaan:WAZAAP:

No hyvä ja oikee asenne :thumbsup: Kieltämättä pikkasen oon ihmetellykin kunnei ukko oo osallistunu vähään aikaan jahtiin mut toivottavasti nähään uus hankintas viel täl kaudel :)

Whatsapp ryhmä pystyssä. Eli numeroa tulemaan.
Käyttö tukea myös tarvittaessa :)

Täähän olis oikein hyvä idea:jippikaijee:
Miksei laittais tänne jonkun nakkaricafee ajelu ketjun. Sinne sit vois huudella. Mä voisin ainakin joskus lähteä ihan vaan kahville.

nim. En osaa käyttää vatsapissaa vai mikä se ny oli:blink:

mut marko sun tarvii varmaan mennä kierto tietä kun olettaisin et kahvi reissut on alle 50 km:häähää:

Täähän olis oikein hyvä idea:jippikaijee:
Miksei laittais tänne jonkun nakkaricafee ajelu ketjun. Sinne sit vois huudella. Mä voisin ainakin joskus lähteä ihan vaan kahville.

nim. En osaa käyttää vatsapissaa vai mikä se ny oli:blink:

Voihan sellasen :) Se ei vaan tavota niin nopeesti.

Ei vielä mut kohta :orgmp: miten ois 17.30 Kaarinan shelliltä?
Tuli jo soittoa että tallikaverin ja Tapsan kanssa mennään lyhyelle lenkille.
Lähdetään meitin tallilta varmaan viiden nurkilla ajelemaan rauhallisesti,veikkaan että kilsat jää melko pieniksi ehkä sadan nurkkaan mahdollisesti.

Lähdetään meitin tallilta varmaan viiden nurkilla ajelemaan rauhallisesti,veikkaan että kilsat jää melko pieniksi ehkä sadan nurkkaan mahdollisesti.

missäs te lauantaina kävitte?? morjenstelin siin salon K1 pihassa... :blink:

Noh, käyn tankilla ja siitä :cruising: kaffeelle pienen mutkan kautta.

Back