Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla noi takajarrun kitinät häipyy kun laahaa takajarrua kiinni tovin jossain satasen vauhdissa.Ei auttanut kitinävaimennustarrat edes.....

Los Problemos: haaveilin jo lähteväni koko päivän lenkille mutta kun tuossa härvelissä ei toimi enää mittaristo; kierrokset ja lcd-pimeenä, samoin merkkivalot paitsi vasemman reunan ajonesto ja abs. Sulakkeet ok. Juhannuksen seutuun pelitti, jäi ajosta talliin, pikkasen märkänä tosin. Jotakin hapettunut?
Onko havaintoa moisesta? Miten toi mittaristo lähtee irti ehjänä?
![]()

Kiitti vinkistä, vika ei kuitenkaan löytynyt vielä mittariston liittimestä. Eikä mittariston sisältä:Purat paritonnia muovia ympäriltä niin tulee se sieltä. Vähä sama operaatio kun lampun vaihtasit.
Omani joudun kanssa purkamaan kun alkoi sekoilemaan ja itse selvisin liittimen putsauksella ja kontakti suihkeella.
Vaihdoin samalla lamput parkki ja ajovalo et ei tarviis heti uudestaan purkaa![]()

Kiitti vinkistä, vika ei kuitenkaan löytynyt vielä mittariston liittimestä. Eikä mittariston sisältä:
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=13&t=4246&sid=0e88bb5cc2c2fa8d17acc00007406404&start=10
Eikä kortilta:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=719313&highlight=dead+instrument
Uusia ideoita? Huomasin, että mittariston syöttävällä fuse 6:lla on vaan 9.3 volttia kun virrat päällä. Riittääköhän tollanen?
Naapurin äijä lähti just iltalenkille japanilaisvalmisteisella moottoripyörällään... moro vaan.![]()

Mittaristo on rikki. Vieläkin odottelen uutta Itävallasta. Meneehän tämä kesä näinkin - kotilolla kurvaillessa ja mopon vakuutuksia maksellessa.![]()

Morjens
Toinen kesä menossa SMT:llä ja tyytyväinen valintaan edelleen. Yksi asia vaan askarruttaa, nimittäin vaihdepedaalin asento. Liian ylhäällä on se minun koivelle ja kurjistaa muuten mainiota ajonautintoa.
Ulkomaalaisia foorumeja selaillessa huomaan ongelman olevan melko yleinen. Olen ohjeen mukaan yrittänyt säätää poljinta alemmaksi mutta sitten se alkaa ottaa kiinni sivutuen jousen kiinnitystappiin eikä ykköstä saa päälle.
Nyt joutuu aina nostamaan jalkaa tapilta kun pitää vaihtaa pienemmällä.
Onko vinkkejä korvaavaan pedaaliin millä ongelman saisi pois?
T Marko
Onko sinulla jalkatappien kumipehmusteet paikallaan? Itse aina irroitan ne kun tykkään laittaa saappaan suoraan metallihampaille, mutte ne pienentävät väliä puolisen senttiä.
Krossisaappailla ajo auttaa myös![]()
Minun pitäisi saada sitä vaihdepoljinta alaspäin eli kumien poistaminen vain huonontaisi tilannetta. Saapas menisi alemmas ja vipu jäisi näin vielä ylemmäs siis.
Ongelma oli että ei tarvitsisi nosta jalkaa tapilta vaihtaakseen pienempää ja toisaalta tarvitsisi taivuttaa nilkkaa niin paljon ylöspäin isompaa vaihtaessaan.