TM Letka ORG-Räyskälään la 29.8. klo 9.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TomeS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TomeS

New member
TM Letka ORG-Räyskälään la 29.8. klo 9.00

On tuossa ollutkin juttua eri tahoilla, että jos tuonne Orgin summermeetingiin Räyskälään ajeltaisiin porukalla. Osa mennee paikalle jo perjantaina, mutta meidän tarkoitus on mennä lauantaina ja tulla pois samana päivänä, yhdessä tai erikseen.
Voin itse ajella keulilla, jos ei muita halukkaita ilmoittaudu :p
Vauhti tässä letkassa lienee jossain tikkarin ja TM-perusvauhdin puolivälissä. Allekirjoittaneella on uutta kalustoa alla, ja muutenkin vauhti vähän kadoksissa kylkimyyryn jäljiltä :D
Rohkeasti mukaan kaikki uudet ja vanhat kuskit! Jos noihin kiihdytysajoihin haluaa osallistua, niin ehdimme kyllä tuohon klo 12 - 14 ajovuoroon mukaan.

**********Lähtö Paimion Tammisillan ABC-asemalta lauantaina 29.8. klo 9.00. ***********

Menit valittemaan vetovuoron :thumbup:, jos meikä sitten perästelee reissun ellei Majarven halua ehdottomasti hoidella perämiehen pestiä.

Oranssikuume se vaan leviää. :thumbup: Tervetuloa voiman oransille puolelle.

Menen jo perjantaina laittamaan paikat valmiiksi.

Mun pitää varmaan yrittää tulla täyttämään sitä letkojen uhkaavasti hupenevaa sieluttomien japanialaisten muoviämpärien kiintiötä.
Eli hepihkö. Kai sinne johonkin väliin mahtuu vielä, vai pitääkö venyttää letkaa?

Mun pitää varmaan yrittää tulla täyttämään sitä letkojen uhkaavasti hupenevaa sieluttomien japanialaisten muoviämpärien kiintiötä.
Eli hepihkö. Kai sinne johonkin väliin mahtuu vielä, vai pitääkö venyttää letkaa?

Totta mooses mahtuu!
Jos vaikka oletettaisiin, että matkaa olisi 150 km, ja pyörien välinen matka 50 metriä, niin meitä mahtuisi yhtäaikaa tuolle reitille 3000 kuskia :D

hitto ei pääsekkään sun kanssa vahvistamaa vähenevää japski rintamaa ,kun tarvii mennää rallin harmi

Kattotaan, ei ole vielä omat viikonlopun kuviot selvillä. Jos Räyskälään pyörällä lähen niin sitten änkeän letkaan.

Kiitokset veturoinnista & matkaseurasta, sekä seurasta paikanpäälläkin kaikille asianosaisille. Oli hauska päivä taas, monta tuttuakin tuli bongattua ihan liiiian pitkän tauon jälkeen.

Kiitoksia veturille ja seuralaisille, mukavasti päivä meni vaikka hiukan vettäkin nähtiin.
Seuraavia letkoja odotellessa.

Back