Androidin ohjaaminen Headsetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tontze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tontze

New member
Androidin ohjaaminen Headsetillä

Moro !

Tällanen ongelma ja visainen pähkinä androidista tietäville.

Laitan musaakin soimaan spotifyllä puhelimesta, mutta kun biisiä vaihtaa, tai pausettaa musiikin kuulokkeista, vaihtuu musiikki ja spotify toiseen sovellukseen ja äänikirjaan ..

Saako tuota jotenkin säädettyä että komennot menee sille softalle jonka on näytölle jättänyt tms. ?

Kai tää nyt meni oikealle alueelle ?

Re: Androidin ohjaaminen Headsetillä

Ensimäisenä voisi mennä apps-valikossa sen "toisen ohjelman" tietoihin ja painaa "clear defaults".

ei ehkä kovin rakentava kommenntti..mutta mulla oli joskus samankaltaisia murheita... joten siirryin Google Play:n käyttäjäksi Spotifystä
ja ylläripyllärinä kyllä toimii kaikki bluutöötti yhteydet aina ja painikkeet niinkuin pitääkin :)

Joo eli vikahan ei ole androidissa itsessään, vaan spotifyssä. Ko. softa ei taida tukea bluetooth-handsfreetä. Vaihtoehtoina on softan vaihtaminen tai tilanteeseen tyytyminen :bisseä:

Joo eli vikahan ei ole androidissa itsessään, vaan spotifyssä. Ko. softa ei taida tukea bluetooth-handsfreetä. Vaihtoehtoina on softan vaihtaminen tai tilanteeseen tyytyminen :bisseä:

Kyllä minulla toimii kaikki Spotifyssä handsfreen kanssa.Luulen, että vika on itse headsetissä, sillä minun Sonyn bluetooth vehkeen kanssa meinasi mennä hermot ennenkuin sen sai toimimaan.Siitä piti ottaa puheluihin vastaus ominaisuus pois, kun sitä käytti vain Spotifyn kuunteluun.

Re: Androidin ohjaaminen Headsetillä

Kyllä tukee, parinkin eri bt-headsetin kanssa käyttänyt spotifyä sekä iOS että android-alustalla, biisin vaihdot, kelaukset, pause yms kaikki toimii.

Minullakin bt-headsetit (mm. nokia bh-111 ja sena 20s ) ovat ohjanneet sitä musiikkisovellusta, mikä sattuu olemaan auki droidissa (samsung galaxy s2) ja windows phonessa (lumia 625).

Mikäs puhelin ja headset tontzella on kyseessä?

Minullakin bt-headsetit (mm. nokia bh-111 ja sena 20s ) ovat ohjanneet sitä musiikkisovellusta, mikä sattuu olemaan auki droidissa (samsung galaxy s2) ja windows phonessa (lumia 625).

Mikäs puhelin ja headset tontzella on kyseessä?

Puhelin on huawei P7 ja headsettinä on joku Philips, toimi siis aikaisemmin mutta nyt yhtäkkiä ei toimikkaan. Mitään muutoksia en ole mielestäni tehnyt.

Back