.ORG goes Tallinna 2015 24-25.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä uskossa mäkin olen ollut.
Jos vertaa noita konjakin ennakkøtilaushintoja ja vaikkapa Superalkon hintoja, niin asia ei ole niin yksinkertainen...
Superalkon ja Liviko Superstoren hinnat ovat yleisesti olleet halvimmat maissa, joten niitä kannattaa seurata.
Vain hölmö vie rahansa Prismaan...

Itse toki ostaisin maista.. "Taxfrii" hinnat on kumminkin aikaslailla korkeampia kuin mitä Tallinnan hinnat, noin yleisesti ottaen.

Melkoisen monta kertaa olen vertaillut hintoja maissa ja laivalla. Ja yllättäen aina laivalla on ollut edullisempia tarjouksia. Tämä tosin koskee vain konjakkien hintoja. Preorder hinnatkin ovat korkeampia, kuin laivan myymälän tarjoushinnat.

Wat wat?

Ei kai kellään voi olla Tallinnan matkan tarkoituksena hankkia halpaa viinaa?

Kuulostaa yhtä kreisiltä, ku että ostais moottoripyörän ja tavoitteena olis ajaa ylinopeutta...

Onko mitään yhteistä plania, mitä puuhataan Tallinnassa ennen yhteisruokailun alkua. Tulee mieleen esim. Tallink Spa -hotellin kylpylä. Näistä kannattaisi avata keskustelua, jotta matkalaiset osaavat varautua mahdollisiin aktiviteetteihin etukäteen.

Olisko sinne kylpylään lähtijöitä ?

Muutamana vuonna ollaan isolla porukalla oltu, muistaakseni aina ollut kauhean mukavaa. 🍸🍺🍷🍹🍻

Mikähän tuo lauantai aamun aikataulu on, eli millo lippujen jakaminen päättyy?
(Laivaan nousu päättyy 20 min ennen laivan lähtöä)

Ei muutoin, mut tulee kalliiks istua siel satamabaarissa :bisseä: :grin:

Onko mitään yhteistä plania, mitä puuhataan Tallinnassa ennen yhteisruokailun alkua. Tulee mieleen esim. Tallink Spa -hotellin kylpylä. Näistä kannattaisi avata keskustelua, jotta matkalaiset osaavat varautua mahdollisiin aktiviteetteihin etukäteen.

Olisko sinne kylpylään lähtijöitä ?

Muutamana vuonna ollaan isolla porukalla oltu, muistaakseni aina ollut kauhean mukavaa. 
Kannattaa ottaa Tallinkin Club One kortti matkaan, jos menee kylpemään, hinnat.

Moro!

Myyty Päiville: Tartti myyrä lippu, kun lunssa on sen verran kova ettei jaksa lähteä eikä alkomahoolia uskalla ottaa.. :no:

Onkohan täältä Länsi-Espoon :) suunnalta muita menijöitä, jotka miettivät miten mennä aamulla rantaan. :dunno:
Joku kimppakyyti, kimppa-taxi vai kaikki "omalla" taxilla?

Back