• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hienoja videoita, millä muuten kuvattu?
Taidan mennä ens vuonna kans Norjaan ajelemaan. Tässä pari viime vuotta tullut lämpösessä ajeltuakin jo.

Joku sonyn kypäräkamera ajeluissa. Mallia en muista.(Tähän voi vastata kameran omistaja jos on kuulolla!?) ja sitten pokkarilla ja kännyköillä loput.
Kannattaa lähteä ehdottomasti! kun nuo maisemat on oikeasti vielä monin verroin hienomat livenä!
Itsekkin lähden jos vaan on aikaa, mutta tällä kertaa vaikka lofooteille tai johonkin pohjoiseen.

No ei se nyt niin tyhmä kysymys ollut.
Syitä on monia. Paremmat jarrut. parempi iskunvaimennus. Komeampi ulkonäkö. Rakentelun ilo. Vanhat iskarit ja jarrut vielä kaikenpäälle aika kuluneet. Näistä syistä vaihdan keulan.

Tuo keulan vaihtaminen ei sulje pois myös takaiskareiden vaihtamista.... eli sekin on listalla...

luulen et ton uuden keulan ku laittaa kiinni niin takapään vaihdolle tulee kiirus voi olla aika kauhia ajettava ku keula toimii mut perse tekee ihan mitä haluaa

luulen et ton uuden keulan ku laittaa kiinni niin takapään vaihdolle tulee kiirus voi olla aika kauhia ajettava ku keula toimii mut perse tekee ihan mitä haluaa

Joo varmasti näin. just selailen öhläreitä iiipeistä... onhan tässä näitä joulun välipäiviä aikaa puuhata.

mites noi emäakselithan on ilmeisesti präsäämällä ja jollain liimalla paikalaan niin onko kukaan tukinu sasiko ton rexin oman akselin juntattua esim tohon zz1400 kolmioon kiinni. ei tarviis koneistajaa vaivata

mites noi emäakselithan on ilmeisesti präsäämällä ja jollain liimalla paikalaan niin onko kukaan tukinu sasiko ton rexin oman akselin juntattua esim tohon zz1400 kolmioon kiinni. ei tarviis koneistajaa vaivata

En kyllä keksi miten mutta ehkä jollain lisäkappaleella. Joten koneistus hommiks menis sekin.

Onko kukaan tehny tolle perälle mitään? Tai onko kukaan vaihtanu takahaarukkaa tai edes vannetta?

Tartteeko kukaan krauserin laukkusarjaa + teline zrx1200 ja 1100? Olis tuossa tallin hyllyllä turhaan viemässä tilaa :)

Onko kukaan tehny tolle perälle mitään? Tai onko kukaan vaihtanu takahaarukkaa tai edes vannetta?

En oo, mut oli suunnitelmissa vaihtaa jouset jäykemmiksi. Läski + Läski kyydissä ja paljon kamaa mukana laukuissa = jouset miltei pohjassa hyvinkin pitkälti team ahmaa mukaillen.

En oo, mut oli suunnitelmissa vaihtaa jouset jäykemmiksi. Läski + Läski kyydissä ja paljon kamaa mukana laukuissa = jouset miltei pohjassa hyvinkin pitkälti team ahmaa mukaillen.

Joo se vois olla mullakin listalla jos löytäis jostain sopivat vieterit. Tosin en ole vielä kääntänyt sitä holkkia jolla saa asteen jäykemmäks. Ps. Mulla on keulan osia myynnissä jos joku tarvii? Jarrut vanne iskarit stonga yms yms.

Viimeksi muokattu:
Joo se vois olla mullakin listalla jos löytäis jostain sopivat vieterit. Tosin en ole vielä kääntänyt sitä holkkia jolla saa asteen jäykemmäks. Ps. Mulla on keulan osia myynnissä jos joku tarvii? Jarrut vanne iskarit stonga yms yms.

Kattelin tossa kokonaan uusia pamppuja taakse. Öhlärit ja wp.t näköjään edullisinta ostaa suomesta. Noista muista merkeistä en sit osaa sanoa mistä kannattaa hankkia enkä tiedä kannattaako ylipäätään.

No juu about sitä luokkaa tosin stormilta saa kanta-asiakas alennusta. Mutta onko nuo bitubot yhtään paremmat kun huolletut kybit?

On. Paljon. Motovilleltä kannattaa myös kysyä tarjousta noista. Mä hommasin sieltä samalla, ku laitettiin keula uusiks. Noi mun on mallia jotain monta kirjainta, eli ne kalleimmat.

Oolrait! Takavanteen meinasin vaihtaa zx 14 vanteeseen ja jossain joku väitti että zrx1200 takahaarukka on hieman leveämpi ja siten keskiöstään leveämpi vanne mahtuu paremmin. Voiko joku mitata?

Vastaan itse itselleni. On leveämpi noin puoli tuumaa. Onkohan kellään myynnissä 12sen haarukkaa?

Synkka yksin puhelu jatkuu.:grin: Niin jatkui tänään keula projektikin. WP_20151031_003.jpg

Viimeksi muokattu:
Koson mittarin ostin. En tykkää kun sitä rx-2 sta ei enää saanut stormilta mut eiköhän toi rx-2n+ asiansa aja. Turhan pieni ulkomitoiltaan tuonne r katteen sisään mut ehkä sinne voi laittaa jotain täyte mitskuja joskus jos häiritsee.:right:

Back