• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX 1200 R/S

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ledeillä voi ottaa aika reilusti mitä oon kuvia katellu melkein polttimot kiinni lasiin. oisko jossain ollu et tuuman verta voi ottaa
 
Jaahas, mun ZRX lähtee sitten kolmannelle piiitkälle euroopan reissulle. Onko muut käyny reissuilla pitemmälle kuin Suomenmaa? Hyvä mopo on ollut reissuilla kyllä. Aina on perille tultu, ja ihan "vitun hyvä" on ollut oikeasti ajella tolla. Oon käyny koeajamassa kaikkea mahdollista, KTM adeventuresta lähtien, mut jotenkin on toi oma aina parempi. Oon kai niin tottunut siihen. Tänä vuonna ajellaan Milanon länsipuolella, alppeja ja ranskan maaseutua.
Katellaan jos jotain kuvia sais tänne vaiks laitettua.
 
kärsin kroonisesta persaukisuudesta niin eipä oo tullu pitkällä käytyä kerran kesässä heittäny semmosen 4-5 päivän reissun suomen maalla
 
Mitä renkaita muuten on porukalla alla?
Mulla on nyt Michelin road pilot 4 takana ja road pilot 3 edessä.
Pitää ostaa uudet ennen reissua. Vanhoilla mennään vielä alkukesä.
 
roadeja mä oon pää asiassa käyttäny muutamat powerit ollu kanssa. roadit on kankeemmat kääntymään powereihin verrattuna. roadit kestää paremmin kilsoja. mun taidoilla riittävät myös radalla kurvailuun.
yhet diablot ollu kanssa alla ne ne vasta liukkaat olikin pikkusen viileella ja kostealla kelillä.
 
Mitä renkaita muuten on porukalla alla?
Mulla on nyt Michelin road pilot 4 takana ja road pilot 3 edessä.
Pitää ostaa uudet ennen reissua. Vanhoilla mennään vielä alkukesä.

Jatka vaan niillä nelosilla ja kokeile niitä tukevampia versioita.

Radalle toki löytyy hätäisempää kumia, erityisesti jos on valmis
tinkimään pidosta muutoin kuin oikeilla lämmöillä kantatessa.......
Eli onko ultimaattisen optimaalinen ratakäyttökumi sitten
mitenkään järkevä tuohon laitteeseen yleisille laduille, jossa
väkisin tulee.... muuta kuin ihan erityisillä, harvoilla "vetokilsoilla" ongelmia
alhaisten lämpöjen ja muutoinkin hyvin vaihtelevien pitojen kanssa????

Tuo GT-nelonen kestää raskaassa laitteessa uskomattomia kilsoja....
sanotaanko nyt "alle neljän kilon paineillakin" :grin:.

Jos taas ominaisuudet noilla kumeilla loppuu alkuunsa kesken
yleisillä laduilla ja reissuilla.... kannattaa hetimiten lopettaa
nykyinen leipätyö ja mennä hyvään RR-teamiin hakemaan
pokaaleja kotiin :;):.

Kumin omakohtainen hankintahinta on toki aina merkityksellinen ja
Sporttitourinkiin löytyy pari, varmasti käytännön tasolla yhtä hyvää
vaihtoehtoa, mutta omalta kohdalta asettelen nuo pelimerkit yleensä
siten, että valitaan "hyvä kumi" ja mennään sitten sillä sen aikaa
kunnes tulee markkinoille jotain selkeästi toimivampaa samaan
genreen.

"TUNTUMA"..... se on muutoinkin mopolla ajelussa yksi olennainen
perustekijä..... ja ennemmin tai myöhemmin sitä, syystä tai toisesta,
löytää itsensä "jännäkakkaa pukkaamassa"..... ja silloin alkaa "tuttu tuntuma ja käytös"
kumin suhteen olla kovaa valuuttaa.... ääritilanteissa nimittäin.

Tuolla maailmalla ne pito-olosuhteet nimittäin (eri syistä) vaihtelee aika paljon
enemmän kuin kotinurkissa (Suomessa) on tottunut.

Silloin tuttu kumi ja sen.... edesottamukset:D, ovat äkkiä "se pikku juttu",
johon voi enää turvata kun pelimerkit on muutoin valuneet käsistä.

Mitä väliä....? No ihan vaan sen verran saattaa olla eroa, että "matka jatkuu".....
tai sitten tullaan vehkeitä, pahimmassa tapauksessa vielä kuskeja myöten
takaisin paljon aiemmin ja hieman eri tavalla kuin oli ajateltu :;):.

Ei noi lomareissut, joihin ihminen satsaa paljon ja eri tavoin voi mitään ultimaattisia
"Ninja"- sessioita olla :D..... tai voihan ne toki.... jos ei elämässä muuten enää
mikään tunnu miltään ja tärkeintä on Extreme..... aina joka paikassa, koko ajan......
hinnalla millä hyvänsä.

Muutoinhan sä toki olet munaton vätys ja surkimus..... helvetinmoisen kukkahallun
alla kyyristellen :D...... Vai miten se meni.
 
Pyörä olis taas nipussa. Vähän kesti kun oli Joulut ja muut kiireet välissä. Oli Joulupukillakin näimmä kalusto kohillaan!:thumbup:

Venttiilit säädetty, kaasarit synkroonissa, kannen ilmakanavat tukittu, syttypyörä vaihdettu siihen 4 astetta ennakoivampaan.

Muuten hyvä, mutta nokissa oli kuin olikin alkavaa kesimistä....

Tarkkana poikana pistin reklamaation vireille maahantuojan kautta, mielenkiinnolla odottelen nyt onko vastaus aikanaan sitten täynnä "good williä" vai onko se pikemminkin "fuck you nigger".....:p

Tankin alapuolella havaitsin parin peltiliitos hitsauksen juuressa alkavaa ruosteen poikasta, hoidin homman kotelo suojalla. Eipä ole enne tullut MP:tä ruostesuojattua! :D
 
Mitä renkaita muuten on porukalla alla?
Mulla on nyt Michelin road pilot 4 takana ja road pilot 3 edessä.
Pitää ostaa uudet ennen reissua. Vanhoilla mennään vielä alkukesä.

Pilot 3 edessä ja takana Roadtec Z8. En mitään muuta noista osanne sanoa kuin että Pilot 3 ehkä kuluu turhan nopsaan. Näitä ennen oli Shinkot ja ei niistä moitittavaa, muuta kuin ehkä nopsahko kuluminen........vai johtuukohan se kuskista......:p

Koita välillä noita Metzeelerin tourinki renkaita.....:paikallatuulee:
 
Katos vaan, Holy Green on saanu otsaansa osuman. Ja yllättäen on nokka-akseliakin vaihdettu....
Olishan se kommeeta ostaa varaosiksi koko paskan

Joo kyllä mullekin toi mylly kelpais mut eikai noin pienillä vaurioilla kannata varaosiksi.... tosin hinta näyttää nousevan älyttömyyksiin kuten avk.lla yleensäkkin.
 
Varmastikkin nokka-aksila ja keinuvipuja on vaihdettu sen "pittingin" takia. Sitähän ei voi tietää vaikka olis sitte laitettu racing nokat....

Hintaa on kovasti juu. Tosin laskin uusilla osilla korjaus hinnaksi plus/miinus 1000e (ilman töitä ja toi mittariston vaurion korjaus hinta tuosta kuvasta vaikea sanoa 20-350e?)
Että voi sillä pienen tilin vielä tehdä, joka itte tekee tarvittavat korjaukset.

Tosin tuollaisen ostohan on arpapeliä, kun ei tiedä onko moottori ollut käynnissä kyljellään ja kuinka kauan.....:crash:


EDIT. tuohon hinta-arvioon kuuluu tietysti lisätä vielä se alv. 21%
 
Viimeksi muokattu:
Varmastikkin nokka-aksila ja keinuvipuja on vaihdettu sen "pittingin" takia. Sitähän ei voi tietää vaikka olis sitte laitettu racing nokat....

Hintaa on kovasti juu. Tosin laskin uusilla osilla korjaus hinnaksi plus/miinus 1000e (ilman töitä ja toi mittariston vaurion korjaus hinta tuosta kuvasta vaikea sanoa 20-350e?)
Että voi sillä pienen tilin vielä tehdä, joka itte tekee tarvittavat korjaukset.

Tosin tuollaisen ostohan on arpapeliä, kun ei tiedä onko moottori ollut käynnissä kyljellään ja kuinka kauan.....:crash:


näitten kikottimien myynti tuntuu vaan olevan pitkä hermoisten hommaa. nettimotossa samat vehkeet myynissä koko ajan.
 
Avaatko tapausta vähän. Nokka-akseli vaihdettu, viritetty vai korjattu?

tämän näköistä harmia noissa on tupannut olemaan.
worst-cam.jpg
 
tämän näköistä harmia noissa on tupannut olemaan.
worst-cam.jpg

Kappas perhanaa, löytyykö näitä jo vähillä ajokilometreillä?

Kovasti vaan jäin ihmettelemään mainintaa vaihdetusta nokka-akselista, miksi olisi vaihdettu lunastukseen menevästä pelistä. Ilmeisesti kuitenkin vaihdettu jo aikaisemmin mutta kirjattu ilmoitukseen, että saisivat paremman hinnan. Who knows....
Muutenhan tuon pyörän vauriot vaikuttivat aika pieniltä.
 
Kappas perhanaa, löytyykö näitä jo vähillä ajokilometreillä?

Kovasti vaan jäin ihmettelemään mainintaa vaihdetusta nokka-akselista, miksi olisi vaihdettu lunastukseen menevästä pelistä. Ilmeisesti kuitenkin vaihdettu jo aikaisemmin mutta kirjattu ilmoitukseen, että saisivat paremman hinnan. Who knows....
Muutenhan tuon pyörän vauriot vaikuttivat aika pieniltä.

Tod. näk. vaihdettu 24000km huollossa, (venttiilien välystarkastus on 12000km välein).

Että ei mitään kummallista tuossa...:paikallatuulee:

Omassakaan ei ollu ekassa tarkistuksessa mitään oiretta vielä, mutta nyt toisessa tarkistuksessa oli jo alkuoireet nähtävillä.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös