• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
Tiistaina kuullaan ilmeisesti virallinen julkistus tapahtumasta ja ajankohdasta.
Pidetään peukkua, olen varannut meille melkoisen määrän majoituspaikkoja. :;):

Mukana. Ois mukavaa vaihtelua roiskia kuvia, vaan pääseekö tuolla lähellekään kunnon mestoja ilman pressikorttia? :blink:

Maltti on kova jätkä juu. Mut saavat siirtää jos meinaavat elokuussa. Mä oon nääs reissus silloin.

Jess!

Olen varannut .ORG!:lle ison läjän majoituspaikkoja hotellista Imatran keskustasta.
Palataan tähän kunhan saamme yksityiskohdat sovittua, jäsenyydet myyntiin jne. jne.

Ymmärsinkö oikein? Orgin reissu tulee myyntiin vasta ensi vuonna? Tässä yritin hotellihuonetta metsästää niin todella täydeltä vaikutti.

Ymmärsinkö oikein? Orgin reissu tulee myyntiin vasta ensi vuonna? Tässä yritin hotellihuonetta metsästää niin todella täydeltä vaikutti.

Reissu tulee myyntiin heti kun olemme päättäneet yksityiskohdista ja kun 2016 jäsenyydet ovat myynnissä.

Jepu jee, vuoden 2016 jäsenyydellä ostettavissa. Majoituspaikkoja on varattu muutama kymmenen, joten aika iso lössi mahtuu reissuun mukaan.

Pikaisten laskelmien mukaan siitä tuliskin kiva reissu, kun ajaa meren kautta oman majoituksen imatralle. Majoituskin olis osimoilleen radan varressa. Hmmm...

Kortteeri on tiedossa ja Org jäsenyys on hankintalistalla ja parempipuolisko liittynee myös:jpstyle:

Veikkaan, että tän ilmotuksen jälkeen on ruuhkaa veneellä. :D

Venemessut on ihan heti MP-messujen jälkeen. Onhan niitä kiuluja siinä pihalla jo odottelemassa, joten päästään tiirailemaan ennakkoon sopivaa.

Kyl toi GW on sitten mukava jätkä, ku pistää kroppaa tällain likoon. Mökkinsäkin muistaakseni lupas Kymi Ringin kävijöiden käyttöön. Kehu, et on siinä liepeillä.

Onkos Orgilla tuplabuukkaus? Samaan viikonloppuun on varattu Alastaro, ainakin kalenterin mukaan. Jää varmaan kevyeksi Alastaron osanotto:dunno:

Back