Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyiskö Wanikon rippikuva. Semmonen jossa valkoinen kaapu päällä ja ruusupuska sylissä. Siihen vaan lyödään orggitarra ja kehykset. Ja ei kun seinälle:grin:

Nyt alkaa välittäminen olee jo sitä suuruusluokkaa, että saattaa paikat hajota.....
vähän kun siinä "takaa,kuivana, valtavaa ja syvälle.... mut tähän sä haluut" :grin:.

Boltti.... ton jälkeen lippaaseen ei jää enää kun vauvakuva......
"tykkipaskat housuissa niskaan saakka" :grin:.

Nyt alkaa välittäminen olee jo sitä suuruusluokkaa, että saattaa paikat hajota.....
vähän kun siinä "takaa,kuivana, valtavaa ja syvälle.... mut tähän sä haluut" :grin:.

No Waniko on mun kaveri. viimeks eilen syötiin pitsa puoliks. Ja eihän se ole vitsi eikä mikään jos kukaan ei suutu:grin:

Oikeesti ainoo järkevä kuva siihen tauluun olis semmonen missä samaisen Tebikan pihassa on yli kymmenen meidän mopoa parkissa. Siihen se orggitarra kulmaan ja kehyksiin.

Oikeesti ainoo järkevä kuva siihen tauluun olis semmonen missä samaisen Tebikan pihassa on yli kymmenen meidän mopoa parkissa. Siihen se orggitarra kulmaan ja kehyksiin.

Samaa mietin minäkin. Kuvaan pitäis saada mahdollisimman monta erilaista pyörää pitkässä kauniissa rivissä.

Edit: Ja tietysti aurinkoisena päivänä.. :jpstyle:

Teboille borkalle :p
1yzEa3C.jpg

Löytyiskö Wanikon rippikuva. Semmonen jossa valkoinen kaapu päällä ja ruusupuska sylissä. Siihen vaan lyödään orggitarra ja kehykset. Ja ei kun seinälle:grin:

Nonnii, mä oon aina sanonut että lotto on taitopeli. Riittää ku yks viesti tuhannesta tulee oikeaan paikkaan.

Elikkäs tällä viestillä on viinerikaffeet tienattu!

No rehellisyyden nimessä olisin toivonut tälle milleniumviestille jonkun muun sisällön, kuin mun rippikuva.
Mutta ehkä se menee niin, että sitä niittää, mitä kylvää.

Ja kaippa pulttikin on puolikkaan pizzan tienannut joko äärettömän vilkkaasta mielikuvituksesta tai sairaasta huumorintajusta. En kyllä minä lähde veikkaamaan mistä noita ideoita pulppuaa.

Tosta mopokuva
ca79f59e6c1fa1e8b8e301894939bea4.jpg

Doo Diin,

lupa Krakowan idealle anottu ja saatu.

(kuvan paikkakin on jo alustavasti katsottu)

Eli nyt sitten tuumasta toimeen.

Joulukuu on varattu suunnittelulle ja toteutukselle.

Vuoden ekassa miitissä tammikuussa voidaan sitten viettää juhlalliset harjannostajaiset Teboilin valloituksen kunniaksi.

Hei, hieno juttu! Mihin ne meinas että minkäskokosta taulua/kuvaa suunniteltas? Pitäskö meidän tuoda jotain ehdotuksia ensmaanantaiks ja kattella?

Edit: tai postaa linkkiä suoraan tänne?

Viimeksi muokattu:
jos tulee vaakaan, ni joku, noin, about, ungefär, etwa, гру́бо 50x70cm

jos taas pystyyn ni korkeus ei kuitenkaan paljoo yli 50 voi olla, ellei löydy jotain muuta paikkaa.

tuo Pitkiksen teborg on hyvä!

Saatko printattua ai law teborg tarroja?

Mä olen syyllistynyt enemmän höpöttämiseen kuin valokuvaamiseen, joten meikämandoliinilta ei löydy oikeastaan yhtään kunnon kuvaa :sad3:

Jos porukalla on kuvia tebarilta, niin mulle kelpais mainiosti. :) Muutaman olen jo hankkinut ja pieni luonnos tehtynä, mutta ei noilla vielä kuuhun mennä.

Kuvia voi laittaa osoitteeseen pitkiss ÄT dlc.fi

Back