Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oiskohan joku Touko- Kesäkuun lauantai/Sunnuntai aamu paras ajankohta :dunno:

Piha ei olisi niin täynnä kotiloita ja aurinkokin paistaisi oikeasta suunnasta (HUOM. ei koske sade/pilvisiä aamuja) :)

Jos tähän liittäis jonkin letkan lähdön niin avot. Toinen vaihtoehto on järjestää jotain ohjelmaa, johon kansa kootaan Pakilaan ja siitä lyhyellä siirtymisellä esim mikroautoilemaan (ulkorata?), niin osallistujiakin ois paljon. Ehkä. Tai... :dunno:

Pasila vaikenee... :bye:

Mä tein 2010 tempauksen "Montako Kawaa mahtuu samaan kuvaan?".
Yli 40 saatiin melko helposti, eikä idean takana ollut muuta kuin saada Kawoja kuvaan.

Luulisi Turpakäräjille saavan enemmän kun merkillä ei ole väliä.
Pari kuvaajaa laajakulmilla niin hyvä tulee.

Liitetiedostot

• BIKE Touring 2010.jpg
    BIKE Touring 2010.jpg
    683,5 KB · Katselut: 75
Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Taisit olla vielä tuolloin (kesä 2010) pelkkä pilkahdus isäsi silmäkulmassa... [emoji14]
Sulla on vissiin laskupää pehminny :doh:
Tuona kauniina vuotena olin jo tässä maailmassa. Jokelsin ja konttasin polvet ruvella pitkin kämppää vaipat jalassa.
Nykyään enää jokellan.. :)

Koitetaanko nyt 3-4 viikon aikana joku kuva saada aikaiseksi?

Ettei käy niin, että ku Vappuna marssitaan kuva kainalossa Tebarille, ni meille luvatun paikan onkin ryövännyt Kotipizzan tai Veikkauksen mainos.

Kyllähän niitä kuvia voi sitten 2016 vaihtaa sinne kehyksiin vaikka parin kuukauden välein.

Voisihan se olla tänne forumin puolellekin tervetullutta vaihtelua, että välillä taustana pyörisi vaikka kesäpäiväkuvia?
Onhan monella kuitenkin muitakin kiinnostuksen kohteita kuin ratarataratataa.

^ Käy heittää se sun rippikuvas sinne. Kelvatkoon keväseen asti. :D

Edit: Jaa sitten ehtoollisakahville :thumbup:

Sulla on vissiin laskupää pehminny :doh:
Tuona kauniina vuotena olin jo tässä maailmassa. Jokelsin ja konttasin polvet ruvella pitkin kämppää vaipat jalassa.
Nykyään enää jokellan.. :)

Meillä päin sanotaan... Tökki vielä silloin pa**aa lattianrakoon :D

Pysyykö mulla kahvit edes sisällä, jos Wanicon kuva tuijottaa seinältä... Vai saanko ens viikolla ihailla komeita moottoripyörien kuvia ja vielä komeampia kuljettajia, jotka nähdessään naiset huokailee... :p

Näin mulle aikakin sanottiin, että käy kun ostaa kitaran tai mopon. Mulla on molemmat ! :WAZAAP:

Pysyykö mulla kahvit edes sisällä, jos Wanicon kuva tuijottaa seinältä... Vai saanko ens viikolla ihailla komeita moottoripyörien kuvia ja vielä komeampia kuljettajia, jotka nähdessään naiset huokailee... :p

Näin mulle aikakin sanottiin, että käy kun ostaa kitaran tai mopon. Mulla on molemmat ! :WAZAAP:

No onko tullu huokauksia?

Mulla on yks mopo ja kitaroita joka sormelle soitettavaksi, mutta naiset ei huokaa ne haukottelee :p :grin:

No onko tullu huokauksia?

Mulla on yks mopo ja kitaroita joka sormelle soitettavaksi, mutta naiset ei huokaa ne haukottelee :p :grin:

Paat silmät kiinni, niin kyllä ne huokailee.

Ja kotona kun ottaa kitaran käteen niin kuuluu AINA huokaus. Joko taas... :grin:

Mutta onko nyt kuva seinällä jos ens viikolla tuun ihastelemaan?

Ja kotona kun ottaa kitaran käteen niin kuuluu AINA huokaus. Joko taas... :grin:

Enää puuttui että joku sais tulostettua jossain sen kuvan ja joku tois kehykset. A3-koosta t ais olla puhetta, A2 ei oltu varmoja mahtuuko.

Tässä justiinsa muuten tajusin, että me ei olla soiteltu kertaakaan yhdessä.. ei sillä ettäkö siitä jotain tulis tai olis hauskaa, mutta ois ainakin yritetty. Mulla on teoria aivan hukassa. Huokaillaan sitten yhdessä riitasointujen määrää :D

Nyt löytyi valokuva-albumista oiva kuva kehystettäväksi!!

Rippikuva, jossa on mopo! :WAZAAP: nyt huokaillaan :wanna:

2prz7yt.jpg

Tässä justiinsa muuten tajusin, että me ei olla soiteltu kertaakaan yhdessä.. ei sillä ettäkö siitä jotain tulis tai olis hauskaa, mutta ois ainakin yritetty. Mulla on teoria aivan hukassa. Huokaillaan sitten yhdessä riitasointujen määrää :D

Seuraavan kerran Tebarilla esitys :D
Mä tuun ihan varmana Salosta asti kuunteleen :peukutpystyyn: :WAZAAP:

Back