• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
Päivittäiskö hessu ja/tai joku mode vielä ton lipputiketin linkin + majoitus inffot (sivulta 3) ekan sivun aloitusviestiin? :thumbup:

:D Hahhahhaaa....mulle tatska handuun et muistaa tunnarin...:kääk::bisseä:

Mutta joo; kiitos tähänasti ja tosiaan innolla odottelemaan; enään 258 päivää:orgmp:

Onneksi tuskaa lieventää IOMTT 2016 johon enää 182d. Sen jälkeen jaksaa varmaan sen lopun aikaa kärvistellä:orgmp:

Re: .ORG goes Imatra 2016?

Pääsikö joku ostamaan noita istumapaikkoja? Ainakaan päivällä en tuota löytänyt

Liput ja majoitus.. check :orgmp:

Kannattaa muuten olla aika kärppänä noitten majapaikkojen suhteen, aika moni myi eioota tossa päivällä jo.

Liput ja majoitus.. check :orgmp:

Kannattaa muuten olla aika kärppänä noitten majapaikkojen suhteen, aika moni myi eioota tossa päivällä jo.
Tai liittyä vuoden 2016 jäseneksi ja ostaa !ORG-majoituspaketti sitten kun tulee myyntiin... Melkein koko hotelli varattuna nimittäin!

Pääsikö joku ostamaan noita istumapaikkoja? Ainakaan päivällä en tuota löytänyt

En minäkään ainakaan tuolta lippupalvelun saitilta nähnyt muuta kuin VIP-lipun katsomopaikalla, jota hetken harkitsin. Se oli mielestänii ainoa maininta katsomosta. Sekin voi tietty olla seisomakatsomo:).

Tai liittyä vuoden 2016 jäseneksi ja ostaa !ORG-majoituspaketti sitten kun tulee myyntiin... Melkein koko hotelli varattuna nimittäin!

Nojoo, halvemmaksi tuli vaikka olisi jäsenyys :) Mutta tuskin tosiaan enää saa halvalla mistään, eiköhän noi orgin paikat mene aika nopeesti, ei niitäkään kaikille riitä ;)

En minäkään ainakaan tuolta lippupalvelun saitilta nähnyt muuta kuin VIP-lipun katsomopaikalla, jota hetken harkitsin. Se oli mielestänii ainoa maininta katsomosta. Sekin voi tietty olla seisomakatsomo:).

Paikkalippuja näyttäisi olevan jos ostaa pelkän lauantain tai sunnuntain. Mitäköhän ne paikat on jos ostaa pesu paketin

Paikkalippuja näyttäisi olevan jos ostaa pelkän lauantain tai sunnuntain. Mitäköhän ne paikat on jos ostaa pesu paketin

Mulla lukee pe-su lipussa näin:

LIPPUTYYPPI PAIKKA

Normaali NORM NUMEROIMATON 19

eli en tiedä noista paikoista, mutta eiköhän siellä sitten selviä:cruising:

Toisaalta se olisikin parempi jos olisi vaan aluelippu ja saisi mennä sinne minne haluaa. En mä sinne katsomoon halua tököttämään

Mulla lukee pe-su lipussa näin:

LIPPUTYYPPI PAIKKA

Normaali NORM NUMEROIMATON 19

eli en tiedä noista paikoista, mutta eiköhän siellä sitten selviä:cruising:

Keijolla on voimakas tunne, että paikkaliput ostetaan aluelipun päälle. Jos näin, niin lippukauppa hieman sekava.

Katsomaanhan pääsee ihan seisten aluelipulla.

Toisaalta se olisikin parempi jos olisi vaan aluelippu ja saisi mennä sinne minne haluaa. En mä sinne katsomoon halua tököttämään

Jep. Voi olla kuitenkin, että haluavat tuon yleisövaelluksen jollain tavoin kuriin. Viimeks Imatran muistoajoissa ei mun mielestä ollut siltä osin hämminkiä, mut Pyynikin ajoissa porukat pomppi aikas pahasti "radan" yli. Tosin nämähän ovat ihan oikeat kisat, joten varmasti kulkureitit vähän eritavoin järjestetty (muutakin kuin lippunauhaa:) )

Olen antanut itseni ymmärtää, että aluelipulla vaelletaan minne vaelletaan ja istumapaikat on sitten niille jotka ei jaksa vaeltaa. Eli eiköhän alueella ole ihan vapaa liikkuvuus?

Olen antanut itseni ymmärtää, että aluelipulla vaelletaan minne vaelletaan ja istumapaikat on sitten niille jotka ei jaksa vaeltaa. Eli eiköhän alueella ole ihan vapaa liikkuvuus?

^
Vois kuvitella, että annetuissa rajoissa joo.

No niinhän se sitten on, että istumaliput erikseen. Mulle kyllä aivan sama; kunhan saan itseni hilattua paikalle...varsinkin su aamuna:blink:
Otin kanssa jo majoituksenkin, jos sattuu ORG:in meneen ohi.

Enää muuten 257 päivää:orgmp:

Pe-Su liput hommattu ja majoituskin kunnossa. Imatralta maailmalle aikoinaan lähtenyt.

Back