Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahhahhaaa....mulle tatska handuun et muistaa tunnarin...
Mutta joo; kiitos tähänasti ja tosiaan innolla odottelemaan; enään 258 päivää![]()

Tai liittyä vuoden 2016 jäseneksi ja ostaa !ORG-majoituspaketti sitten kun tulee myyntiin... Melkein koko hotelli varattuna nimittäin!Liput ja majoitus.. check
Kannattaa muuten olla aika kärppänä noitten majapaikkojen suhteen, aika moni myi eioota tossa päivällä jo.
Pääsikö joku ostamaan noita istumapaikkoja? Ainakaan päivällä en tuota löytänyt
Tai liittyä vuoden 2016 jäseneksi ja ostaa !ORG-majoituspaketti sitten kun tulee myyntiin... Melkein koko hotelli varattuna nimittäin!
En minäkään ainakaan tuolta lippupalvelun saitilta nähnyt muuta kuin VIP-lipun katsomopaikalla, jota hetken harkitsin. Se oli mielestänii ainoa maininta katsomosta. Sekin voi tietty olla seisomakatsomo.
Paikkalippuja näyttäisi olevan jos ostaa pelkän lauantain tai sunnuntain. Mitäköhän ne paikat on jos ostaa pesu paketin

Paikkalippuja näyttäisi olevan jos ostaa pelkän lauantain tai sunnuntain. Mitäköhän ne paikat on jos ostaa pesu paketin
Mulla lukee pe-su lipussa näin:
LIPPUTYYPPI PAIKKA
Normaali NORM NUMEROIMATON 19
eli en tiedä noista paikoista, mutta eiköhän siellä sitten selviä![]()
Toisaalta se olisikin parempi jos olisi vaan aluelippu ja saisi mennä sinne minne haluaa. En mä sinne katsomoon halua tököttämään
Olen antanut itseni ymmärtää, että aluelipulla vaelletaan minne vaelletaan ja istumapaikat on sitten niille jotka ei jaksa vaeltaa. Eli eiköhän alueella ole ihan vapaa liikkuvuus?