• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Stadilaiset Turpakäräjät

mjfnHlQ.jpg

Minä kun en kahvia juo, niin piti oikeen kattoo mikä tossa kuvassa on muka hauskaa. Mutta tänään Jaffalle.

Minä kun en kahvia juo, niin piti oikeen kattoo mikä tossa kuvassa on muka hauskaa. Mutta tänään Jaffalle.

Joku huhu kertoo, että kun tuut tebikalle niin Kehä1 Malmin rampin kohalla saattaa vielä olla punainen transportteri kamera-auto vastassa. :häähää:

Kyllä kannatti taas kävästä.. voitin Tebarin kilpailusta kupillisen kahvia! :D

Kyllä kannatti taas kävästä.. voitin Tebarin kilpailusta kupillisen kahvia! :D

Mitäs, mitäs...?? Onko omistaja alkanut järjestämään tietovisaa meikäläisille, vai mistä tässä on kyse?

Itsehän en taaskaan kunnioittanut tilaisuutta läsnäolollani. Milloin sitä seuraavan kerran ehtii, niin onkin hyvä kysymys. 18.1 oli tarkoitus tulla, mutta työnantajan tahto oli kova ja minä liian haluttu Haminassa.:rant:

Seuraavan kerran ehtii teitä näkemään messuilla ja jatkoilla.

Teboililta sai kupongin missä osallistuu kahden kiloeuron matkarahan arvontaan ja saattaa saada ilmaisen kupin kahvia. No kahvi tuli ja nyt odotetaan sitä reissupätäkkää osuvaksi kohdalle.. :p

Ei mulla ois missää tietovisassa mitään saumoja voittaa.. paitsi lohdutuspalkintoja.

katso liitettä 8864

Siin on sitten ykkösellä Tebarin molemmin puolin uudet kameratolpat.

Onko ne vielä toiminnassa? Kun puolet kehäykkösen kameratolpista on toistaiseksi pelkkiä tolppia.
Pahin miina on siinä Tebarilta kilometrin verran itään päin heti alamäen jälkeen. Saattaa tulla vahingossa niitä 86@80 kuponkeja ihan työmatkoilla:no:

Olin jostain lukevinani ottavansa nuo kamerat käyttöön kevään aikana, että päättele siitä sitten.. Sehän on kyllä otollisinta aikaa, kun alkaa pitoja löytymään tien pinnasta ja kaasujalan kenkä on raskas.

Onko ne vielä toiminnassa? Kun puolet kehäykkösen kameratolpista on toistaiseksi pelkkiä tolppia.
Pahin miina on siinä Tebarilta kilometrin verran itään päin heti alamäen jälkeen. Saattaa tulla vahingossa niitä 86@80 kuponkeja ihan työmatkoilla:no:

Eilen on ainakin jossain tolpassa jo välähdellyt mutta eri asia johtaako ne mihinkään kun käsittääkseni lakisääteisiä kameravalvontamerkkejä ei tiepätkällä taida vielä olla.

Iltalehden mukaan helmikuun alusta alkaa kamerat turvaamaan supervaarallisena tunnettua ykköskehää.

Nyt sitten pitäis vaan jollain konstilla saada Pasilasta keväällä kuvakollaasi keväisestä maanantaista klo 18-19 kun Soldiers of Orgin saapuu turvaamaan Pakilan rauhaa.

Kaheleita kaikki tyynni ja joka iikka.. jokatapauksessa kiitos seurasta :bye: :D

Onko käräjät nykyään jo19,00 vai 20,00, tyhmä minä: ps eihän kukaan ole mopolla.....niitä kahvi juttuja....

Suolatutha ne tiet on, eli ei pitäs olla mitään selityksia olla tulematta mopolla :p

Ja 19:00

Jos edelleen jollain ylimääräinen orggitarra, niin mä voisin huolia semmoisen.
Kehäykkösen kameratolpat aktivoituu tänään 13.00. Tämä varoitus etenkin Karkoville

Jos edelleen jollain ylimääräinen orggitarra, niin mä voisin huolia semmoisen.
Kehäykkösen kameratolpat aktivoituu tänään 13.00. Tämä varoitus etenkin Karkoville

Hei, eihän niitä edes oo yhtään matkalla jos tulee ja poistuu Tuuskille.

Back