JMH
Orgin Keulahahmo
kyllä mä olen kokeillu tolla kaikki konstit ,mutta jos tekee noin että vaan hiukan kierroksia ja kytkin rauhallisesti ylös, toi nyökkää eikä lähde mihinkään..
sitten enemmän kierroksia ja kytkin rauhallisesti luistattamalla ylös ettei pito irtoa , kytkin kesti 5 lähtöä jonka jälkeen se luisti ihan itse ja kokoajan..
parhaiten ton saa lähtemään ,ainakin tollasissa paikoissa missä pito ei oo ihan maksimaalista ,niin että reilusti kierroksia ja kytkin kerralla ylös, sutii rajoitinta vasten sen 10 metriä että saa kakkosen päälle, sitten vaan roikutaan ja ladotaan isompaa pesään...
joskus sutii kakkosellakin ja keulii pikkaisen samalla ,mutta yleensä ottaa aika kivasti pitoa ja keulii kevyesti koko kakkosen ja nostaa hiukan vielä kolmoselle vaihtaessakin
ihan kiva laite ja turha siitä nyt on mitään herneitä ottaa, viivalle vaan jos on jotain epäselvää, siinähän se selviää...![]()
Tämä oli selvä haaste. Vailla minkäänlaista kosketusta todellisuuteen otan sen ilolla vastaan. Sitten haastan Samin tuplaturbo-ilokaasu Maxin heti perään (Gen1). Kiva katsella päänahkoja takan reunuksella.