MotoGP 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Havis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä se jalan pakettiin saattoi..

Mikaa8ef0.jpg

Tehdas yamahat odotetusti kärjessä ja vielä 3 päivänä oikean miehen ajamana, mutta Stoner.. Jumalauta jätkä neljäntenä vuosien tauon jälkeen ja pyyhkii Dovilla lattiaa:blink::grin:

Mestaruuskamppailu:Lorenzo vs. Rossi vs. Marquez

Saa nähä miten Iannone ajaa tänä vuonna?Dovisizio..ööh??

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=fi&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=de&tl=en&u=http://www.speedweek.com/moto3/news/88147/Moto3-Skandal-Honda-schwindelte-beim-Drehzahllimit.html&usg=ALkJrhhscf4nKwK9zyc886qb6dkVvg93jQ

And these technicians have now delivered computer data at KTM, not only nourish the suspect but provide solid evidence that the Honda NSF-250RW-work pilots in 2015 bypassed the new speed limit of 13,500 / min and regular with 13,600 / min the lines are geprescht.

Moto3 Hondat toiminu 5 ja 6 vaihteilla 100/min ylimääräistä. Mukavempi tulla imusta ohi, kun ei tarvi rajottajaan paukutella kuten KTM tai Mahindrat.

kuulin huhua että nelonenpro ei näyttäisi tällä kaudella MotoGP ja rallicross lähetyksiä. Voi vitura sentään:no::rant:

kuulin huhua että nelonenpro ei näyttäisi tällä kaudella MotoGP ja rallicross lähetyksiä. Voi vitura sentään:no::rant:

No johan on vittu jos näin on . Eihän sieltä tule sitten mitään katsomisen arvoista enää, vain kyläkiekkoa talvisin (sm-liiga ) . Harmi että on joku soppari elisan kanssa joka kestää elokuulle mutta siihen loppuu varmasti jos näin on että eivät näytä enää moto geepeetä.

Mistä huhu on peräisin? Jos on totta niin kortti joutaa hevon......n. Ja jos on totta niin mistähän MotoGP:n näkisi? Siis telkkarista, ei tietokoneelta.

Mistä huhu on peräisin? Jos on totta niin kortti joutaa hevon......n. Ja jos on totta niin mistähän MotoGP:n näkisi? Siis telkkarista, ei tietokoneelta.

Itse olen käyttänyt yhdistelmää iPad + Moto GP Videopass + Apple TV (eli tästä kuva telkkariin). Kuvanlaatu on loistava ja lähetystä tulee läpi viikonlopun, eli aina kun ovat radalla ja jos eivät ole voi katsoa sitä kun olivat.

Edit: Selostajat on myös huippuluokkaa ja niitä jaksaa kuunnella (jos englanninkielen kuuntelu onnistuu sujuvasti). Melkein vois sanoa, että Mertarannelle lyövät kampoihin myös fiilistelypuolella.

Tommottis tiatoo..............

http://www.nelonenmedia.fi/kanavat-ja-sisalto/nelonen-media-maksu-tv/

Nelonen Pro – Kotikatsomoiden ammattilaisille
Nelonen Pro 1 ja Nelonen Pro 2 -kanavat tarjoavat urheilua kotikatsomoiden ammattilaisille. Nelonen Pro tuo kotikatsomoihin koko SM-liigan yksinoikeudella, runkosarjan ensimmäisistä peleistä kevään finaaleihin. Jääkiekon lisäksi Nelonen Pro näyttää kattavan annoksen muuta urheilua: muun muassa rallin MM-sarjaa, MotoGP:tä,
Eurooppa-liigaa, NBA:ta, Superpesistä ja paljon muuta

Itse olen käyttänyt yhdistelmää iPad + Moto GP Videopass + Apple TV (eli tästä kuva telkkariin). Kuvanlaatu on loistava ja lähetystä tulee läpi viikonlopun, eli aina kun ovat radalla ja jos eivät ole voi katsoa sitä kun olivat.
Kai toi onnistuu ilman että hankkii koko II tuote sarjan, Nelonen poro kanavilla menty pari vuotta spurtti pyörät eurosportin kautta.
Sitten kun kanava päällikkö myy ja ostaa uutta ohjelmistoa niin vaihdetaan kanavia sen mukaan.
Uutta kautta odotellessa.

Ja toimii hyvin chromecastilla, vaikka kännystä ampuu kuvan telkkuun. Motogp videopass, eurosportplayer jne. Pitää vaan olla wifi kotona. Samalla konseptilla Yle areena, Netflix yms.

Tai lyö vain koneen kiinni telkkariin. Htpc:t ovat edelleen muodissa.

2016 ja mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.

Tossa chromecastissa on se etu, että se ei tee mitään muuta kuin striimaa lähetystä netistä. PC saattaa joskus (=usein) puuhastella muutakin ja striimaus kärsii. Ja kätevää kun voi ohjastaa sohvalta käsin koko homman ilman piuhoja.

Itse saan parhaan laadun tuolla pulikalla. Olikohan niin, että uusimman mallin voi kytkeä myös langalla reitittimeen, niin on vielä vakaampi. 35€ .

Nelosen asiakaspalveluun soitto ja sieltä kerrottiin että moto gp poistuu Ruutu-palvelusta, mutta näkyy edelleen tv:n puolella Nelonen Pro-palvelussa.

Kiitti TomeS infosta jos noin on. Mun mielestä kiiveri ja kaas hoitanu MotoGP:n hyvin nelonenprolla. Huhu oli peräisin Twitteristä.

Nelosen asiakaspalveluun soitto ja sieltä kerrottiin että moto gp poistuu Ruutu-palvelusta, mutta näkyy edelleen tv:n puolella Nelonen Pro-palvelussa.

Toivottavasti pitää paikkansa. Itse soitin äsken asiakaspalveluun ja sanottiin ettei sopimusta ole tehty ainakaan vielä...

Back