• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotOrg julisteen näkyvyys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BANDIT-R

Kouluttaja
MotOrg julisteen näkyvyys

Olisitko kiinnostunut Tapahtumat julisteemme asentamisesta kaupunkisi mahdollisille luvallisille mainospaikoille? Esim. MP-liikkeet, marketit.
Maksimissaa 2-3 julistetta/tyyppi

Kiinnostuneet voi ilmoittautua: bandit-r(at)moottoipyora.org tai tähän ketjuun.
Kiitoksia!

Toki voit ladata tiedoston ja tulostaa sen mielellään A3 kokoisena niin säästämme postimaksuja parempiin tarkoituksiin.

-Mikko

Olemme viime kaudella Oulun Motorg-porukan kanssa laitelleet Oulun mp-liikkeisiin ym, prosyyrit ja hyvä on ollut vastaanotto. Laitammapa taas tulostimen laulamaan...

Viime vuonna Hessu toi mulle pinkan julisteita, jotka vein mp-liikkeisiin. Aika heikosti ne laittoi niitä seinilleen. Mites tämä vuosi?

Nyt haetaan apulaisia niin ei kuormiteta samoja tyyppejä liikaa.
Jos 1-3 isoissa kaupungeissa ja pienemmissä paikkakunnilla piisaa jos 1 löytyy.

Laittaa mulle sähköpostia tuohon aloitusviestissä olevaan osoitteeseen niin lähetän joko tiedoston tai julisteita siteen etanapostilla.
Voi viedä myös vaikkapa omalle tallille tai jos duunipaikalla käy asiakkaita niin mistä sitä tietää mistä se uusi motoristi joukkoomme ja tapahtumiin tupsahtaa.

Tässä juliste kaikille nähtäväksi, ihan livenä.
(kokoa pienennetty, älkää tulostako tästä)

Liitetiedostot

• motorg16musta pieni.jpg
    motorg16musta pieni.jpg
    209,3 KB · Katselut: 408
Ei oo A3 tulostinta mut kyl mä voisin näitä levitellä tänne turkkusse mp-liikkeisiin. Vai hoitaaks JMH homman himaan? :)

Viime vuonna Hessu toi mulle pinkan julisteita, jotka vein mp-liikkeisiin. Aika heikosti ne laittoi niitä seinilleen. Mites tämä vuosi?

Mä ku joskus vein noit eri paikkoihin, niin kysyin "mihin saa teipata/kiinnittää?"... ja laitoin ne sitten ihan ite :;):

Tuo juliste on suunniteltu A2-kokoon jolloin se on tietty näyttävin.
Suosittelen että ainakin alan liikkeisiin vietäisiin se täysikokoisena painotuotteena.

Toki jos haluatte sen esim. itsellenne tulostaa pienempänä niin pyytäkää ainakin alkuperäisenä tiedostona Mikolta tai minulta.

Mä voin hoitaa julisteita tampereella liikkeisiin.
Motokeidas, r.m. heino. Yammu center jne...
Tulostaan en pysty.

Mä voin hoitaa julisteita tampereella liikkeisiin.
Motokeidas, r.m. heino. Yammu center jne...
Tulostaan en pysty.

Multa onnistuu tulostus tuohon a2 kokoon, mutta aika tuntuis olevan kortilla tänä keväänä. Mitäs jos mä tulostelen noi ja sä hoidat jakelun? Tai no stormille olen menossa joka tapauksessa...

T:Terppa

Multa onnistuu tulostus tuohon a2 kokoon, mutta aika tuntuis olevan kortilla tänä keväänä. Mitäs jos mä tulostelen noi ja sä hoidat jakelun? Tai no stormille olen menossa joka tapauksessa...

T:Terppa

Laitoin just sulle meilitse orggisversiot.

t. Hessu

Jeps, perille tuli kiitoksia. Tulostelen nuo huomenna ja Rane77 jakelee nuo Tampereen alueelle.

Olemme viime kaudella Oulun Motorg-porukan kanssa laitelleet Oulun mp-liikkeisiin ym, prosyyrit ja hyvä on ollut vastaanotto. Laitammapa taas tulostimen laulamaan...

Laitoin sulle pdf:n ja painettuja versioita tulee perässä.

Ok thanks. Luonnollisesti Motormanin, EMC:n, Ojan raudan ja T-Hirvosen lisäksi yhteistyö kumppanimme ovat ottaneet julisteet seinälleen, vien myös Kuusamon Shellille, Napapiirin Nesteelle ja Sodankylään Nesteelle.

Viimeksi muokattu:
Back