Olitko se sinä 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Roark

Laissez-faire
Olitko se sinä 2016

Avataan uusi ketju uudelle vuodelle.

Olitko se sinä uudehkolla gessullasi, jolle sormimorotin jalkakäytävältä tiistaina alkuillasta Tampereella Satakunnankadun ja Tuomiokirkonkadun risteyksessä? Pakkasta oli yli 20 astetta ja silti kävi kateeksi :;):

Olitko se sinä, jonka BMW oli mp-parkissa Tampereen Puutarhakadulla? Respectah, itellä hyytyi naama ja jäätyi hymy jo ihan jalankin kulkiessa :D

Oliko palstalaisia jotka viimeviikon perjantaina iltapäivä neljän nurkilla huristeli kahdella BMW pyörällä savonlinnan Prisman/Carlssonin liikenneympyrästä enonkoskelle päin. Olin tankkailemassa löpöpyttyä Nesteen D-pisteellä ja kahtelin katteellisena ku tyypit rumpsutteli moottoripyörällä siinä pakkasessa... iso peukku :thumbup:

Vähän myöhässä mut kysynpähän vain:
3.1.16 JNS prismalla tankkaamassa kaksi sivuvaunulla varustettua Uralia.
Kylläkin venäjän kilvissä ja mukana huoltoautona joku armeijan maastojuttu ja kyljessä logo Ural owners club tai group tekstillä.

Oliko joku kokoontuminen vai liekkö muutenvain liikenteessä? :thumbup:

Oliko palstalaisia jotka viimeviikon perjantaina iltapäivä neljän nurkilla huristeli kahdella BMW pyörällä savonlinnan Prisman/Carlssonin liikenneympyrästä enonkoskelle päin. Olin tankkailemassa löpöpyttyä Nesteen D-pisteellä ja kahtelin katteellisena ku tyypit rumpsutteli moottoripyörällä siinä pakkasessa... iso peukku :thumbup:

Kaasukäsi nousee täällä! Oltiin menossa Kuhmoon ABBM/Talavi-Talavisotajutaukseen. Sieltä jatkettiin Jäämeren rantaan.

Tänään tuli vastaan kaksi enskaa Koivusaarentiellä (Hamula-Arabia) Siilinjärvellä. Oli sen verran ohjelmaa kun mutkassa kohdattiin (myös teillä) etten ehtinyt morjestaa. Terveisin Mondeo-kuski :)

Olikos meikäläisiä, joka eilen puoli neljän aikaan ajeli tumman sinisellä Z Kawalla länsiväylää Haukilahden kohdalla länteen? Ja juuri kun ehdin huokaista kateudesta, tuli stadin suuntaan pikku Duke... :orgmp:

Joku ajeli myös halikossa 110 tiellä eilen puol kahden maissa turun suuntaan tumman sinisellä suzuki SV;llä:orgmp3:

Eilen ympäriinsä ajellessa Lohjan tienoilla tuli iltapäivällä joku vastaan sinisellä(?) pyörällä. Ajosuuntien välinen muuri esti näkemästä pyörää tarkemmin. Minä olin punaisella naku-Hondalla (pieni etupleksi), takki ja kypärä neonkeltaiset. Kevään eka ajelu ja tuli vahingossa moikattua ihan "normisti" eikä org-morolla...

WP_20160312_15_44_29_Pro_LI.jpg

Tänään eka bongaus kyykkypyöristä. Valkoinen kyykky ja kuskilla valkoiset ajovarusteet, Turun keskustassa noin klo 16.00 maissa.
Komean näköistä ja kuuloista pitkästä aikaa. :thumbsup::orgmp:

Olitko tänään puolenpäivän jälkeen 5-6 pyörän letkassa Kolin jäätiellä matkalla kohti itää. Jo korva herkisty kun kuuli tutun kuuloista ääntä. Mikähän oli porukka?

Olitko tänään puolenpäivän jälkeen 5-6 pyörän letkassa Kolin jäätiellä matkalla kohti itää. Jo korva herkisty kun kuuli tutun kuuloista ääntä. Mikähän oli porukka?

Arctic run
Nordic Adventure Finland ry:n organisoima matkaenduroseikkailu maaliskuussa 20.-28.3.2016 Lahdesta Nordkappiin - äärimmäiseen pohjoiseen - ja takaisin.

Oliko orgilaisia äsken Vallikallion Shellillä kahvittelemassa, kun käytiin tyttären skootterin rengaspaineet katsomassa kuntoon?

Ja ketkä kaksi ystävällistä sielua tulivat tänään Kyrössä kysymään minulta, että onko kaikki hyvin, rasvailin rautatien varressa ketjuja?:bye: Kiitoksia vain huomaavaisuudesta!

Olitko se sinä, joka olit katsomassa lauantaina 2.4. Veteraanikuorma-autoseuran kulkureitillä?
Me mentiin Sisulla, jossa oli se wanha Takra lavalla.

Kuka sormimorotti mua Turuntiellä Väänteenjoentien kohdilla? Sulla oli jonkinlainen advepyörä ja olit ajamassa Helsinkiin päin. Minulla sen sijaan oli vihreä kyykky ja ajoin Turkuun päin, jonka johdosta me kohtasimme ja moikkasimme toisiamme. Olitko se sinä? :)

Back