Olitko se sinä 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kevään ensimmäinen orggimorotus tänään Sahalahden kohdilla 16 jälkeen - Terve vaan! :orgmp:
Olikos se niin että etusormi pystyyn? Keskiviikkona tuli Helsinki-Hämeenlinna välillä tiellä 130 vastaan joku tollai ja moikkasin takasin jotenkin epämääräisesti varmaan kahdella sormella tai jotain ku en oikein tajunnu asiaa. Pitääkin ottaa kai tavaksi.

Oisko lahjakorttilanen, vai maalainen?

Kyllä ajo-opetusta saaneet ainakin tietää ettei dösäpysäkki ole mikään pysäköintiruutu.

Siin on takana messuhallin parkkis. Vain 12€ kerta, paitsi tänään mopot maksutta.
Kannattaa mennä ku on näin nätti kelikin.

Olisko kuitenkin niin että nuo poliisit ovat määritelleet tuon pysähtymispaikan ?

jlik?

IMG_20160430_063211c286a.jpg

Pitääkin heti laittaa, kun näin kauden ekan örkkimoron:)
Valtatie 8:lla Porin pohjoispuolella Kokemäenjoen siltojen välillä, yhden maissa tänään. Joku sinertävä katupyörä, en hoksannu tarkemmin kattoa, kun sormimoro yllätti niin täysin :bye:. Itsellä alla musta VFR.

Punainen katettu pyörä taisi näyttää sormimoroa 4-tiellä pari kilsaa Jkl Kirrin pohjoispuolella ilta kuuden maissa.

Itse taas yritin aamupäivällä sormettaa jotain custompyörää Jyväskylässä mutta aloin epäilemään että luulikohan se että näyttelin keskaria...:)-

Sormimorottaja nähty eilen Valkeakoski-Kangasala välillä. Morottaja tuli Kangasalalta päin.
Hyvin oli pyöriä liikkeellä. Vehoniemiperjantai vaikutti.

Tänään se osui omalle kohdalleni ekaa kertaa...aivan mahtavaa välittämistä tuntemattomalta motoristilta. Olimme puolisoni kanssa parkissa kuvajahti-kuvaa liittämässä foorumille Tarvasjoen lähistöllä abaut klo 13 ni kohdallemme pysähtyi pari custom-pyörää kysyäkseen et pidämmekö vaan taukoa, kaikki ok? Siis upeeta kyl olla motoristi kaltaistenne joukossa :respect:

Otakaari ykköses hääräsin jäähdytyksen kimpussa ja satuin sit menemään tostakin ohi.

Sälinkäällä vähän ennen yhtä tuli orgin letka vastaan. Olikohan tarkkis:orgmp: Ite olin täysvalkosella banditilla liikkeellä. Ei ollut aikaa gozan tourinki letkaan ja itiksessä muuten gozan bongasin klo 18. Sivuttiin niin nopsaan ettei ehtinyt morotella

Sälinkäällä vähän ennen yhtä tuli orgin letka vastaan. Olikohan tarkkis:orgmp: Ite olin täysvalkosella banditilla liikkeellä. Ei ollut aikaa gozan tourinki letkaan ja itiksessä muuten gozan bongasin klo 18. Sivuttiin niin nopsaan ettei ehtinyt morotella

Saattohan siellä pieni tarkkisryhmä olla juuri noihin aikoihin. :paikallatuulee: joku valkonen bandiittihan siellä Sälinkään taajaman jälkeen tuli vastaan.

Tänään se osui omalle kohdalleni ekaa kertaa...aivan mahtavaa välittämistä tuntemattomalta motoristilta. Olimme puolisoni kanssa parkissa kuvajahti-kuvaa liittämässä foorumille Tarvasjoen lähistöllä abaut klo 13 ni kohdallemme pysähtyi pari custom-pyörää kysyäkseen et pidämmekö vaan taukoa, kaikki ok? Siis upeeta kyl olla motoristi kaltaistenne joukossa :respect:

Taisitte tulla minua vastaan myöskin Tarvasjoella, olin liikenteessä Street Triplellä.

Pyöriä oli paljon liikenteessä ja useampi sormimoro myös.

Back