Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väri, punasta ja sinistä ei mennä sekoittelemaan keskenään.![]()

Väri ei välttämättä kerro mitä tavaraa se on. Esim joitakin punasia ei saa sekoittaa toisten punasten kanssa.
Kunhan pitää huolen että etyleeni- ja propyleeniglykoli ei mene sekaisin.![]()
Varman päälle jos haluaa pelata niin tyhjentää ja huuhtelee järjestelmän, sitten uudet ja mieleiset nesteet.
Jos käyttää veteen sekoitettavaa jäähdytysnestettä, niin ei missään nimessä pidä käyttää vesijohtovettä, vaan puhdistettua vettä.
Tislattu on ihan okei, mutta hyvän saa, kun ostaa apteekista ns. steriiliä vettä.
Jos käyttää veteen sekoitettavaa jäähdytysnestettä, niin ei missään nimessä pidä käyttää vesijohtovettä, vaan puhdistettua vettä.
Tislattu on ihan okei, mutta hyvän saa, kun ostaa apteekista ns. steriiliä vettä.

Mä oon ollu autoalalla yli 30 vuotta enkä ole tälläisestä kuullu
Ellei tuo koske pelkästään moottoripyöriä![]()
ORGin sivuilta lukenut ja ajattelin muistuttaa, ettei tärkein asia unohdu.

Minun kaikissa manuaaleissa sanotaan "soft- or distilled water". Jos hanasta tulee kalkkipitoista vettä (ns. kovaa vettä), niin sitä ei pitäisi käyttää. Ongelma on kattilakiven muodostuminen jäähdytyskanaviin.
Jokaisella jonka taloudesta löytyy kuivausrumpu on riittävän puhdasta "tislattua" vettä. Sitä on siellä kuivausrummun vesisäiliössä.....
)