• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään tulossa. Yritän kerkee seisemäksi. Ensin Wanicon kanssa hoidetaan yks tunnin moponhuoltoprojekti ja tunnin projektithan on aina valmiita parissa tunnissa.

tumblr_nit1majinf1s5ey7vo1_1280.jpg

Kahville! :bye:

Olisko kiinnostusta pikku letkailuun, joka lopetetaan käräjille. Startti 15.00 Pakilan Teboil.
Reitistä ei ennakkosuunnitelmaa Gepsin asennus ei vielä valmis. Eli taattua säätämistä luvassa.
Vauhti tikkari. Laitan äkkilähtöihin saman viestin.

**kele. Joutuu lykkäämään vielä viikon, mutta ens viikolla olen tulossa. Joko mopolla tai jos sataa niin autolla. :thumbup:

Mä tuun ainakin tänään kyselee Boltilta et mikä pyörä mun pitäis hommata. Tänään luovutin 12 vuotta _moitteettomasti_ palvelleen pikkuzetan uudelle omistajalle. :no:

2/4 savut imaistu koneesta joten Vatikaanissa rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.

Starttaako huomenna Tebbanalta boltin hitaat? Määränbää suberbäivät...

Vai starttaako päiviltä Karkovin ja Lapuan liikkeen yhteiskyyditykset kohti itärajaa?

2/4 savut imaistu koneesta joten Vatikaanissa rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.

Starttaako huomenna Tebbanalta boltin hitaat? Määränbää suberbäivät...

Vai starttaako päiviltä Karkovin ja Lapuan liikkeen yhteiskyyditykset kohti itärajaa?

Idea ois ollu hyvä, mutta mopo on nyt huhtikuun (1.4 - 30.4) seisonnassa. Kausi jatkukoon taas toukokuussa. Seisonta aikana hoitavat takuuhomman MJL:n niin makaa huoltoliikkeessä tuon seisotusajan.

Johan tossa viimesunnuntaina kerettiin yks ihan kunnon mutkarunttaus käydä heittämässä sekä useempia muita pieniä maaliskuisia kevätpöristelyjä (aikaisin 13.3 sunnuntai).

Tuun luultavasti autolla paikalle huomenna pyörähtää kuitenkin.

Back