• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TM 2016 - Yleinen keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tate66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitää pistää harkintaan, jos rauhassa kurvailisi goret päällä.
On meinaan vieläkin vitun kylmä.

Laitetaan vielä lainaus Paronin poikien foorumilta.

vmpk sanoi:
Moi,
Paronin Pojille on varattu Alastaron moottorirata viideksi tunniksi lauantaina 16.4.2016.
Tervetuloa kaikki motoristit ajelemaan klo 10-15. Hinta 40 eur/kuljettaja.
Nyt siis hinta noussut ja ajoaika pidentynyt. Ajetaan edelleen kahdessa ryhmässä
puoli tuntia kerrallaan, nopeat ja erittäin nopeat.
HUOM! Vakuuttamaton kuljettaja ei pääse radalle. On siis oltava SVKMK:n jäsen tai
rekisteröity ja liikennevakuutettu pyörä ('kilvellinen') tai Harrastelisenssi Moottoriliitolta.
Alueen portit on yöllä lukossa ja siksi yöpymistä ei sallita. Terv. Timo

Kyllä siellä radalla hiki tulee. Eilen tuli ajettua 200km pelkissä nahoissa ja pitkissä kalsareissa. Hyvin tarkenee!

Uusi jäämies itse kävin viime viikonloppuna urheilukerrasto, windstopperi, tixtex ja ihan jäässä, no mähän olenkin vanha ja rupinen.

No eipä se pitävä ja kuuma pärnunkaan rata mitään pelastanu...

Sen sijaan, että kulutat aikaa vittuilemalla netissä, niin voisit laittaa kamas siihen malliin, että telttakylä on toukokuussa valmiina :rant:

(jos sitä silloin enää tarvitaan :D)

Sen sijaan, että kulutat aikaa vittuilemalla netissä, niin voisit laittaa kamas siihen malliin, että telttakylä on toukokuussa valmiina :rant:

(jos sitä silloin enää tarvitaan :D)
Mä en vaan ymmärrä, mikä vtun järki sulla on lähtee ruuvaamaan sitä paskaläjääs alastaron varikolle, kun ihan hyvin sä voit tehdä sen himassa tallissa tms missä kompostissa se nyt sit makaakaan tällä hetkellä?

Olisko tammisillan aakkosista hyvä lähteä Alastarolle?
Siitä pääsis hyviä oikoreittejä paikalle mutta milloin lähdettäisiin liikkeelle, olisko joku 9.30 hyvä aika lähtöön?

Ratahirmuthan oli tulossa vanhan liiton mukaisesti ilman peräkärryjä paikalle :grin:

Mä en vaan ymmärrä, mikä vtun järki sulla on lähtee ruuvaamaan sitä paskaläjääs alastaron varikolle, kun ihan hyvin sä voit tehdä sen himassa tallissa tms missä kompostissa se nyt sit makaakaan tällä hetkellä?

Ajattelin laittaa kroppaa sen verta likoon, et kurkkaan onko se sauma vielä siellä jo näin huhtikuussa. Raportoin sitten.

Paskaläjistä puheen ollen, joko kone on kiinni?

^^
Saas kattoo, onko 9.30 hippaisen liian aikainen lähtö tammisillalta, vai työnnänkö vaan paikalle kotoa. Kylmä yö muuten tulossa. Pitäis varmaan hakea akku lämpimään...

Olisko tammisillan aakkosista hyvä lähteä Alastarolle?
Siitä pääsis hyviä oikoreittejä paikalle mutta milloin lähdettäisiin liikkeelle, olisko joku 9.30 hyvä aika lähtöön?

Ratahirmuthan oli tulossa vanhan liiton mukaisesti ilman peräkärryjä paikalle :grin:

Mä istun silloin muksun kanssa parturissa. Mut mä tulen perästä.

Selvä juttu, menen aakkosille tuohon aikaan ja kattelen onko muita lähdössä samaan aikaan.

Ajattelin laittaa kroppaa sen verta likoon, et kurkkaan onko se sauma vielä siellä jo näin huhtikuussa. Raportoin sitten.

Paskaläjistä puheen ollen, joko kone on kiinni?
Its as mä aattelin ett kun sä tunnut tykkäävän ruuvaamisesta enemmän kuin ajamisesta, niin sähän voisit tehdä ton koneenvaihdon tohon mun helmeen? Win-win?

Its as mä aattelin ett kun sä tunnut tykkäävän ruuvaamisesta enemmän kuin ajamisesta, niin sähän voisit tehdä ton koneenvaihdon tohon mun helmeen? Win-win?

Oletko nähnyt, kun Uuno Turhapuro kirjoitteli kirjoituskoneella? Paljon tapahtui, mutta virheiden määrä oli kovin suuri.

Tatellahan on kokemusta noiden koneiden vaihdoista japsipyöriin. Taitais mennä ihan rutiinilla jo.
Jmh on enemmänkin noiden eurooppalaisten spesialisti. Jää pian pari mäntää pois.

Tatellahan on kokemusta noiden koneiden vaihdoista japsipyöriin. Taitais mennä ihan rutiinilla jo.
Jmh on enemmänkin noiden eurooppalaisten spesialisti. Jää pian pari mäntää pois.

Kovasti erikoistunut vain tuohon yzf 750 r malliin :grin:
Toki tallikaveri zetorin koneen asennuksessa ollut apuna, sekin 1100 eli scuuban malli on kokematta :;):

Back