Käyttäisitkö tee-itse -huoltotilaa?
Teretys!
Olen pyöritellyt tuommoista isohkoa kimppatallihommaa tässä jo pidemmän aikaa. Nyt olis aika päivittää vähän isompiin tiloihin, enkä oikein tiedä kuinka isot uskaltaisin ottaa. Siksi ajattelin tehdä ihan pikkuruisen kartoituksen siitä miten paljon mahdollista käyttäjäkuntaa olisi.
Kysymys kuuluu käyttäisitkö sinä Vantaan Tikkurilassa sijaitsevaa tee-itse -hallia, jossa saisit:
*Pestä pyöräsi sisällä (painepesuri ja liukkari talon puolesta, omat räsyt mukaan)
*Huoltaa pyörääsi ja käyttää yhteisiä työkaluja, kuten mp-nostin
*Huoltaa myös vaimosi ja kaverisi pyörää (itse)
*Hitsata mig-hitsauskoneella (pienellä lisämaksulla, minuuttiveloitus kulujen kattamiseksi)
*Käyttää rengas- ja tasapainotuskonetta (myös autonrenkaat)
*Kulkea vapaasti 24/7
*Keitellä kahvetta ja turista muiden kanssa
Ainoa mitä ET saisi tehdä olisi mopon jättäminen mestoille ilman sinua.
Jos hintaa olisi esim. 50€/kk niin kiinnostaisiko?
Teretys!
Olen pyöritellyt tuommoista isohkoa kimppatallihommaa tässä jo pidemmän aikaa. Nyt olis aika päivittää vähän isompiin tiloihin, enkä oikein tiedä kuinka isot uskaltaisin ottaa. Siksi ajattelin tehdä ihan pikkuruisen kartoituksen siitä miten paljon mahdollista käyttäjäkuntaa olisi.
Kysymys kuuluu käyttäisitkö sinä Vantaan Tikkurilassa sijaitsevaa tee-itse -hallia, jossa saisit:
*Pestä pyöräsi sisällä (painepesuri ja liukkari talon puolesta, omat räsyt mukaan)
*Huoltaa pyörääsi ja käyttää yhteisiä työkaluja, kuten mp-nostin
*Huoltaa myös vaimosi ja kaverisi pyörää (itse)
*Hitsata mig-hitsauskoneella (pienellä lisämaksulla, minuuttiveloitus kulujen kattamiseksi)
*Käyttää rengas- ja tasapainotuskonetta (myös autonrenkaat)
*Kulkea vapaasti 24/7
*Keitellä kahvetta ja turista muiden kanssa
Ainoa mitä ET saisi tehdä olisi mopon jättäminen mestoille ilman sinua.
Jos hintaa olisi esim. 50€/kk niin kiinnostaisiko?