Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkä tuon lamdan kans on tuosa pyöräsä, ku commanderin mukana ei tullu sitä vastusta siihen ja ku bikefoxilta kysyin niin sanovat että vanhemmisa kävi se vastus ja nuista uudemmista eivät olleet varmoja ja pyörä on 2009 vm?
Jees, tuo on on nyt jo linjassa. Ennen kaikkea tuossa on vertailukohta kun on ennen ja jälkeen modien. Se sulkee pois optimistisen dynamometrin.
On se vaan mukava peli ajella, kohta alkaa olla 800 kilsaa takana ja tuntuu edelleen hyvältä valinnalta.
Mitenkä tuon lamdan kans on tuosa pyöräsä, ku commanderin mukana ei tullu sitä vastusta siihen ja ku bikefoxilta kysyin niin sanovat että vanhemmisa kävi se vastus ja nuista uudemmista eivät olleet varmoja ja pyörä on 2009 vm?
Hetkonen mun mielestä tuo on ennen ja jälkeen säätöä. Varma en kyllä ole kun tuo oli jo tehty kun pyörä minulle tuli. Ei kai se kuitenkaan noin paljoa anna vakiona?
Tää ei nyt oikeen vastaa sun kysymykseen, mutta antaapa lisää mietittävää
Eli mulla 2008 malli ja PC3 ilman sitä vastusta. Hyvin onnistu säätäminen, eikä ole vikakoodia pukannu missään vaiheessa.

Jotenkin on vajaan 2500 kilsan jälkeen ollut fiilis että tämä tonninen naku on melkoinen norsu. Hidas ja kankea, vertailukohtana on ollut vaimon kuussatanen.

Mulla on speedo healer, joten ei ole sen puolesta tarvetta. Rangastahan voi aina vaihtaa, täytyy pitää mielessä tuo vähän korkeampi profiili kun tulee renkaan vaihto eteen.Ketjussa on ollut aiemmin puhetta, että "taitettavuus" paranee, kun vaihtaa takarenkaan (190/50) korkeampiprofiilisen (190/55). Ainakin olen itse tottunut nyt tuohon, enkä takaisin vaihtaisi. Tuo poisti myös lievän mittarivirheen vakiovälityksillä, eli parin nopeusnäyttötaulun perusteella nopeus on tasan sama kuin mitä mittari näyttää.
Täytyy itsekin kokeilla joskus noita jousituksen ja iskunvaimennuksen säätöjä.![]()
Itse asiassa kun tarkemmin ajattelen niin en ole edes katsonut mikä rengas tuossa on takana. Vaimon pyörään verrattuna se lienee saman levyinen eli 190, mutta muita speksejä en ole sen kummemmin katsonut, sen verran että se on pilot road 4.Kyllähän se 190/55 renkaalla taittuu ajatuksen voimalla verrattuna 190/50:een.