Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ollu Gdynia/Rostock laivalla tilaa, muuten olisin niin tehnytkin.Nii just... tää on tämä laivalta tulevien ongelma. Jää Gdyniassa pois ja aja 320km saksanpuolelle oot berliinin alla illaksi.
Tosin... kokeile tätä: Aphrodite, Hinten der Höllen 1, 21220 Seevetal, germany.
Hampurista n. 50km et.
Ramelsloh kylässä useita majoituksia.
Ajattelin Mustan Meren rannalla poiketa.Ed: Öööhh... mihin oot menossa?
minä olen ollut samassa paikassa. ihan ok halpis paikka.Täällä oltiin kesällä. Olihan se tosiaan halpishotelli (ei mitään kultaa ja kimallusta), mutta hyvin nukutti ja aamupala oli omaan makuun hyvä (kuten Saksassa on usein muuallakin).
Tosta juuri kävelee keskustaan bisselle, taksikaan ei montaa euroa maksa.

Täällä ollu pari kertaa: http://www.hotel-herrenhof.de/.
Siisti pikku hotelli Lyypekin laitamilla. Pitkä kävelymatka kylälle, mutta helppo jatkaa matkaa ja pyörä on turvassa takapihan parkissa. Rauhallinen ympäristö ja ei nytkään maksanut kuin 56 € aamiaisella.
Tuo kuulostaa mukavan rennolta suunnitelmaltaNo joo.
Minä olen nyt suunnitellut jotta Saksassa ajella lotjuuttelen kahden pysähdyksen taktiikalla kämppinkialueilla telttaillen ja vien pyörän huoltoon johonkin Etelä-Saksan merkkihuoltoon kun kymppitonnin huolto tulee siellä ajankohtaiseksi .
Ja kun sen saan hoidettua siirryn johonkin Alpeille ja perustan tukikohdan johonkin Goss-Stelvio polttopisteeseen ja hunttailen sitten jatkoa ja aluksi hettielen päiväreissuja ja katselen miten se alkaa sujumaan![]()