Mulla on speedo healer, joten ei ole sen puolesta tarvetta. Rangastahan voi aina vaihtaa, täytyy pitää mielessä tuo vähän korkeampi profiili kun tulee renkaan vaihto eteen.
Nyt tuolla on toista viikkoa rullattu ja tuntuu että nyt olen jo paljon paremmin päässyt sinuiksi tuon pyörän kanssa. Löysäsin tehdasasetuksista vielä vähän eli edestä on comp säätöä nyt löysätty 5 pykälää ja ten asetusta pari pykälää. Takaa on reboundia yksi pykälä löystätty, sitä pitää ehkä kuitenkin kiristää, vähän ehkä pompottaa takaa.
Keulaa löysäämällä siitä tuli paljon mukavampi ns. tavallisessa nurkka-ajossa. Ei lyö käsille, mutta mun mielestä mutkaankin taittuu nyt paremmin. Silti se ei jarrutuksissa pohjaa eikä kiemurtele. Kokeilin kunnolla jarruttamista ja tuntui että takapyörä tais käydä jo ilmassa aavistuksen, silti se meni kuin juna edelleen. En ole kyllä varma tuosta takarenkaan nousemisesta, mutta tuntui kuin se olis pudonnut vähän sivulle kun löysäsin etujarrun.
Kaiken kaikkiaan tuo alkaa tuntua mukavalta, power commanderilla ja yoshimuran putkella se on mukavan brutaali ääneltään ja käytökseltään. Tänään testasin 900 traceria ja ei kyllä siihen vaihdu.
Onkohan muuten tuo "rebound" puhdas paluuvaimennus vai ohivirtaus? Aattelin vaan että ennen kuin alan säätää ja ihmetellä niin tietäisi mitä klikkerit tekee.