• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati ketjurataspaketti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waltsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sportsbikeshop.co.uk
http://www.mc-lifestyle.com (nimestään huolimatta suomalainen pulju)

jos et oo ennen hommannu Ducatiin näitä, niin pieni varoituksen sana;
takarattaissa on originaalityylin lisäksi saatavissa versioita jotka kaksiosaisia; varsinainen hammastusosa ja adapterikeskiö; näin ainakin yksipuoleisella swingillä oleviin malleihin.

eipä niissä muuta varottavaa ole kuin että huomaa että eri valmistajien osat ei käy ristiin ja että jos päätyy 2-osaiseen niin keskiadaperi pitää tilata erikseen

Riippuu vähä. Alutakarattaita pitkin internettiä. Rautaratasta ei taida saada juur ulkomailta halvemmalla. Itteasias olis uusi käyttämätön Panigalen 41T takalätty 525 ketjulle ja siihen sen kokoluokan paras RK:n ketju ylimääräsenä. Meinasin pikkusen lyhentää välläreitä, mutten sitten kuitenkaan. Jos sellaset kiinnostaa niin voisin kokeilla keksiä niille järkihintaa.

Edit: Kokeilin varmistaa Carpimoton sivuilta että Panissa on sama takaratas kun sulla. Siellä oli roimassa halvennuksessa rataspaketit: http://www.carpimoto.it/en-FI/Bike_Ducati_1198-S/Specific/5499_DU-1241-DID-525ZVM-X-Chain-15.htm

Ton hinnan alle tuskin löytyy jos rautanen takaratas kelpaa.

Mulla olis lähes käyttämätön 848 ketju +rattaat.

Hintaa en oo miettiny, mut saa tarjota jos ne haluaa ostaa.

Ei sovi. 848ssa on viisreikänen kiinnitys ja 10/1198 sekä Panit kuusreikänen.

Kiitti vinkistä, jos joku lankaa lukeva noista kiinnostuu ni tietää tarkistaa reikien määrän.

Itse asiassa en noista rattaista edes niin mielellään luovu, koska mielessä on joskus ollu vaihtaa välityksiä tiheämmäksi.

Mutta tuo lähes käyttämätön ketju on tallissa tyhjänpanttina.

Kiitos linkeistä, täytyy tilata jostain. Hinnat näyttävät olevan aika linjassaan kaikissa. Stein-dince olisi edullinen, mutta siellä näyttää punaista.

Mopo tosiaan 1198s ja nämä osat aivan loppu.

Kiitos linkeistä, täytyy tilata jostain. Hinnat näyttävät olevan aika linjassaan kaikissa. Stein-dince olisi edullinen, mutta siellä näyttää punaista.

Mopo tosiaan 1198s ja nämä osat aivan loppu.

Oletko kysynyt maahatuojalta?
Itse tilasin maahantuojalta alkuperäiset 1200S Monsteriin ja muistaakseni 160€ luokkaa maksoi koko paketti.
Hinnat pitäisi olla suurinpiirtein samat kuin stein-dinsellä, mutta erona on ainakin alv. suuruus.

Streetfighterissa on ratas vielä iskussaan, mutta vastaisen varalle olen vähän suunnitellut jos sitten aikanaan vaihdan alkuperäiseen rattaaseen hammaskehän tavalla tai toisella. Toki jos edullinen paketi löytyy, niin sillä sitten.

Back