tate66
Kaatomaisteri
Mun kalustossa ei ole samaa kuin etujarrupalat ja eturenkaan koko.
Eturataskin on vissiin vaihdettu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun kalustossa ei ole samaa kuin etujarrupalat ja eturenkaan koko.

Eli molemmat ovat eri mopoilla uudella reissulla, JMH tosin rikkoi rungon että pääsee toisella aprillillä matkaanSiis pyörä on eri. Etujarrupalat on tasan samat kuin Katanassa oli, ja niin on itse asiassa tällä hetkellä myös eturengaskin, mutta se vaihtunee ennen reissua.

Kai te otatte TT-legendan John Penmannin mukaan?
Olis ees yx ihan samalla kalusolla, ja tuskimpa on edes vaihtanu sukkia ja kalsareit viime reissust![]()

Kai te otatte TT-legendan John Penmannin mukaan?
Olis ees yx ihan samalla kalusolla, ja tuskimpa on edes vaihtanu sukkia ja kalsareit viime reissust![]()
Emmää ehtiny kissaa sanoo, ennenku toi edukas veteraanitarjous myytiin loppuun.
Sä nyt ehdit romuttaa vehkees jo ennen reissua, niin voin mennä sit sun maksamalle. Se vasta edullista onkin.Vielä voit koittaa eläkeläisalennusta vaikkapa KELA-kortilla.
Toisaalta me oltiin kyl Herra Heinäkuun kanssa menossa jok.tap.Emmää ehtiny kissaa sanoo, ennenku toi edukas veteraanitarjous myytiin loppuun.
Joo. Jäin tapani mukaan arpoon, et pitäskö vai ei.Toisaalta me oltiin kyl Herra Heinäkuun kanssa menossa jok.tap.
JooJa vielä loppujen lopuksi et vastaa iltaunilta puhelimeen "ku se hippi siellä taas vaan kuulasta vouhottais"![]()
Jaahas.
Enskesän Kuulailureissu on loppuunmyyty nyt.