• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Cannonball Bike Run 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuka keskeyttää ensin? 1-3 Kuinka monentena päivänä? 4-7 Kuka pääsee maaliin? 8-10

• PoS

Ääniä: 27 36,5%
  • JMH

Ääniä: 30 40,5%
  • Vahvajussi

Ääniä: 7 9,5%
  • 1. päivä

Ääniä: 4 5,4%
  • 2.-3. päivä

• 4.-5. päivä

Ääniä: 28 37,8%
  • 6.-7. päivä

Ääniä: 7 9,5%
  • PoS

Ääniä: 23 31,1%
  • JMH

• Vahvajussi

Ääniä: 46 62,2%

• Ääniä yhteensä
    74
Siis pyörä on eri. Etujarrupalat on tasan samat kuin Katanassa oli, ja niin on itse asiassa tällä hetkellä myös eturengaskin, mutta se vaihtunee ennen reissua.

Siis pyörä on eri. Etujarrupalat on tasan samat kuin Katanassa oli, ja niin on itse asiassa tällä hetkellä myös eturengaskin, mutta se vaihtunee ennen reissua.
Eli molemmat ovat eri mopoilla uudella reissulla, JMH tosin rikkoi rungon että pääsee toisella aprillillä matkaan :häähää:

Kai te otatte TT-legendan John Penmannin mukaan?

Olis ees yx ihan samalla kalusolla, ja tuskimpa on edes vaihtanu sukkia ja kalsareit viime reissust :right:

Kai te otatte TT-legendan John Penmannin mukaan?

Olis ees yx ihan samalla kalusolla, ja tuskimpa on edes vaihtanu sukkia ja kalsareit viime reissust :right:

Kait sitä pitää yrittää vanhalla kokoonpanolla, pennman lukee karttaa ja muut sanoo ettei mene niin :grin:
Edittiä, tuli pari kertaa hymiö.

Ja vielä loppujen lopuksi et vastaa iltaunilta puhelimeen "ku se hippi siellä taas vaan kuulasta vouhottais" :D

Missäs teidän muijat? Ei oo muuta kuin etusormen ja esinahan välinen hutera liitto.

Niinpä. Onneksi sä olet antamassa toivoa. Mun katsominen ei satu silmään yhtä paljon kuin sun, kuuntelemisesta (ja korvasta) puhumattakaan, joten ehkä joku jossain...

Oho sepä kävi äkkiä. Ai vitsi ois kyllä makia. Miesten saarella näköjään suuntautuu ens vuonna.

Onko joku ajamassa mopolla sinne lähtöön? Aattelin mennä Finnlinesilla Traveen ja Amsterdamista lautalla Skotlantiin. Otan jossain vaiheessa hytin Saksaan, kun tulee sopeva tarjous. Mielellään tuon ihanan merimatkan kustannuksia jakais ja haisis samassa kopissa.

Back