ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla kävi kesäloma-ajelujen aikana aikana niin että molempien vilkkujen muoviosat katkesi/murtui viikon välein.
Nyt ajelen luppakorvan näköisenä kun vilkut riippuu katetta vasten.
Onko muille käyny samoin?

Yritin penkoa että varaosia ebaysta ja muualta mutta nihkeesti löyty sopivaa suoralta kädeltä.

Oisko suositusta millasella osalla kannattaa korvata vilkut?
Tai jos joltain löytyy ylimääräsenä niin oisin kiinnostunu ostaa.

Nii ja mopohan oli ZRX 1200 S, harmaa

Multa noita löytyy. Tai pitäis ainakin yhet olla. Vieläkö tarttet?

Jos joku on luopumassa talven aikana omasta 1200R Eddie Lawson replikastaan niin olen kyllä kinnostunut.

Tuli purettua vasta hankitusta Rexistä tarpeettomana mustat Pazzokopio kahvat ja kahvalämppärit (sis.kaasurullan). Jos tarviit niin laita viestiä. Tulostettu ZRX1200 service manual myös jouten.

Kawazi sivustolta löytyy myynnistä.

Ainii. Melkeen unohdin. Olikohan joku tuttu, ku tuli vastaan sunnuntaina pikkusen puolen päivän jälkeen keppana kellarin tiellä suuntana kakkostie. Vihree malli, kyytiläinen mukana.:thumbsup: Olin sen letkan peräsin, musta naku rexi.

Morjesta kaikille!tuli tuossa kesäkuussa hommattua tollanen zrx1200r ja nyt olis etuputkien stefojen vaihto edessä.mikä mahtaa olla öljy määrä per putki?

Morjesta kaikille!tuli tuossa kesäkuussa hommattua tollanen zrx1200r ja nyt olis etuputkien stefojen vaihto edessä.mikä mahtaa olla öljy määrä per putki?

Kannattaa tulostaa toi manuaali ni sieltä näkee kaiken tarvittavan varmasti oikein ni ei tarvi kenenkään muistikuvien tai pahimmillaan arvailun varassa elää.:cruising:

Joo manuskaa vaan haalimaan.
Omasta sellaisesta katsottuna pelkästään öljyä vaihtaessa määrä 400ml per putki ja purettuna/kuivattuna 470ml/putki.

4B31D170-DA92-47BB-B05B-A8D02ADDF0FB.jpg
Nyt on rexissä myös hätävilkut :) ja peilin löysin romuttamolta. Mut hyvä tietää mistä peilejä löytyy jos tarvetta tulee.

Back