Paras muotoilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä on kaunein moottoripyörämerkki

• Honda

Ääniä: 6 3,5%
  • Suzuki

Ääniä: 7 4,1%
  • Kawasaki

Ääniä: 7 4,1%
  • Yamaha

Ääniä: 10 5,8%
  • KTM

Ääniä: 6 3,5%
  • BMW

Ääniä: 14 8,2%
  • Ducati

Ääniä: 80 46,8%
  • Aprilia

Ääniä: 9 5,3%
  • Triumph

Ääniä: 13 7,6%
  • Joku muu, mikä?

Ääniä: 19 11,1%

• Ääniä yhteensä
    171

Go-Za

TET Linesman Finland
Jokainen saa ihan itse päättää millä perusteella valitsee sen oman suosikin. Onko se vain se yksi ja ainoa malli joka miellyttää vai miellyttääkö koko tehtaan tuotanto?
Joitakin miellyttää konservatiivinen eikä niin radikaali muotoilu ja joitain taas se erikoisuuden tavoittelu ja omanlainen muotokieli. Nyt sitten äänestämään.
(Valitettavasti tuohon sai vain 10 vaihtoehtoa, joten aika monta jäi pois. Merkittävimmät lienee vaihtoehdoissa...)

Viimeksi muokattu:
Piti hetki miettiä että Ducati, Bmw vai Triumph. Kolmikolla malleja joita tullut himoittua pitemmän aikaa.
Laitoin BMW, koska JOS ostaisin nyt uuden pyörän niin se aika varmasti olisi BMW RnineT joku olomuoto.

Italialaisten muotoiluosaaminen puhuttaa kyllä täälläkin, mutta se ei yksistään riitä hankkimisen perustaksi. :thumbup:

Eikä toi Pannari kylmätyypeillä (päällä istumalla) istunut omaan kehoon lainkaan. Mutta ei se, että mies on väärän kokoinen muuta laitteen hienoutta mitenkään. :p

Italialaisten muotoiluosaaminen puhuttaa kyllä täälläkin, mutta se ei yksistään riitä hankkimisen perustaksi.
Ei kai sitä moottoripyörää osteta pelkästään sen takia miltä se näyttää? Tai jotkut varmaan ostavatkin...
Itse ostin ihan tarkoituksella kerran mp:n joka oli mielestäni käsittämättömän ruma.

Mäkin ruksasin Duksun vaikka ajan Bemarilla (ja Kotarilla).

Meillähän on saman merkkiset vehkeet:jippikaijee:
Ruksasin Suzukin, koska Busa. Se on vaan mun mielestä edelleen väärin ymmärretty nerous joka siinä vehkeessä piilee.

Ruksaus vaihtoehtoihin olis voinu laittaa HOODEEN.

Ei kai sitä moottoripyörää osteta pelkästään sen takia miltä se näyttää? Tai jotkut varmaan ostavatkin...

Tällaiseenkin olen törmännyt. Ostettiin pyörä, koska se oli hieno. Ja kohta havahduttiin, että ei se ollutkaan sitä, mitä haluttiin. Ihan väärän tyyppinen ja vielä siinäkin epäkäytännöllinen... Mutta kun eivät halunneet uskoa, niin sitten se "maailman komein" vaihtui. :p

Onneksi melko harvinaista kuitenkin.

Ducatin näytöt muotoilun saralla ovat mykistäviä, vaikka hutejakin on tullut. Hyvänä kakkosena MV.

MV Agustat on ollut kautta aikain mun silmään siisteimpiä. Vaikka Kawalla oon kyllä mennyt vuosikymmenet....ja olihan yks Suizakin kerran...
Ollu sen verran monta italialaista autoa ettei oo rahat eikä usko riittänyt saapasmaan mopoihin vaikka ylivoimaisen hienoja ovatkin muotoilultaan.

MV Agustat on ollut kautta aikain mun silmään siisteimpiä. Vaikka Kawalla oon kyllä mennyt vuosikymmenet....ja olihan yks Suizakin kerran...
Ollu sen verran monta italialaista autoa ettei oo rahat eikä usko riittänyt saapasmaan mopoihin vaikka ylivoimaisen hienoja ovatkin muotoilultaan.

Jep MV Agustassa kyllä keskimäärin silmä lepää, en tosin ole koskaan käynyt edes päällä oleilemassa koeajosta puhumattakaan.

MV Agusta F3 RC ja Brutale dragster RR nous ekana mieleen

Viimeksi muokattu:
Itse ostin ihan tarkoituksella kerran mp:n joka oli mielestäni käsittämättömän ruma.

Kyllä ostetaan.
Itse ostin Aprilia MOTO 65 ihan sen ulkonäön takia.
Teen siitä seinäkoristeen, joten sen ajo-ominaisuuksilla tai millään muulakaan ei ole mitään väliä.

Jaa ! Onhan se selvää että 1290 SDR on ehdottomasti upein pyörä minkä omistan ja piste. Saattaapi kyllä Aprilian RSV olla myös suht kaunis mopo .:grin:

Kyllä ostetaan.
Itse ostin Aprilia MOTO 65 ihan sen ulkonäön takia.
Teen siitä seinäkoristeen, joten sen ajo-ominaisuuksilla tai millään muulakaan ei ole mitään väliä.

Juuri näin, koriste-esineitä hankitaan ulkonäön perusteella, itse hankin moottoripyöräni omien käyttötarkoituksien vaatimien ominaisuuksien perusteella.

Back