ismo
New member
Nyt kun kaikki tuntuvat olevan veroja vastaan, tai no jotkut kyllä täälläkin keksivät mitä muutakin voisi verottaa, niin kulujen laskemiseksi jokainen voisi kertoa mistä itseään koskevasta edusta on valmis luopumaan.. Tämä ihan sen vuoksi, että en KOSKAAN ole kuullut minkään ryhmän sanovan, että heiltä voi leikata.Typerät vittuilu kommentit voi jättää kirjoittamatta.
Mirtä ihmeen etuja minullakin on ? Lapsilisä ja elatustuki. Noistakin menee suuri osa jo pellkästään kiinteistöveroon ja pakollisiin maksuihin. Maksan kirkollisveroakin vaikka en kuulu kirkkoon ( tai no yritys maksaa mutta minä ne rahat ansaitsen enkä saa itselleni). Käyttövoimavero dieselistä on jo tosi iso, julkisia ei kulje. Julkista terveydenhuoltoa käytän korkeintaan kerran vuodessa, yksityistä kylläkin, kelakorvaukset on niistä ihan onnettomia. Nyt sitten kahdesta pyörästä verot päälle. Kai tuo hengittäminenkin kohta laitetaan verolle.
Julkisen puolen kulut pitää suhteuttaa väestön määrään eikä vaan koko ajan kasvattaa. Nykytilanteessa virkamiehiä (paperinpyörittäjiä ja turhien sääntöjen keksijöitä) on aivan liikaa.
Rahaa syydetään moniin asioihin turhaan ja turhan tehottomasti. Mutta näistä avautuminen on hyvin äkkiä vihapuhetta jonka taasen on hallintoylimystö säätänyt rangaistavaksi.
Minusta tuntuiu sille että olen kyllästynyt olemaan se lypsylehmä jolta aina otetaan jotta sitä voi sitten jakaa asioihin joista ei ole minulle edes hyötyä edes välillisesti. Perustulosta en uskalla edes avautua, se tuntuu olevan tietyn suuntauksen lempilapsi.
.
.
.